„Děti lockdownu“ hůře mluví, ale lépe se plazí, tvrdí studie. Proč narození během pandemie zaostávají?
Epidemie covidu-19 zasáhla celou společnost. Vědci se už zabývají tím, jak protiepidemická opatření v letech 2020 a 2021 ovlivnila zejména život dětí a jejich vývoj. Britská studie publikovaná v Archives of Disease in Childhood zkoumala děti, které se narodily během pandemie. „Děti lockdownu“ se podle výzkumu v mnoha věcech hůře vyvíjely. Pomaleji se u nich vyvíjely komunikační schopnosti, ale lépe se plazily.
Mnoho studií se už zabývalo tím, jak uzavírky ovlivnily děti školou povinné, a upozornily na to, že mohou mírně zaostávat.
Vědci se zaměřili na to, jak lockdowny (uzavírky) ovlivnily vývoj děti, které se narodily právě během pandemie.
Pokračujte ve čtení vytvořením bezplatného účtu nebo přihlášením
PokračovatTémata:
Buďte první, kdo se k tématu vyjádří.