Modrý pytel i kovová rakev. Neočkované Čechy má k vakcinaci přimět nová „brutální“ kampaň
Ministerstvo zdravotnictví vyzývá k očkování proti covidu-19 pomocí reálných fotografií z nemocnic. Ministr zdravotnictví Adam Vojtěch (za ANO) na dotaz ČTK řekl, že v úterý byla zahájená nová informační kampaň. Snímky se objevily v tisku, dnes ještě budou na zpravodajských webech a sociálních sítích. Vláda byla za pozdní a nedostatečnou kampaň podporující očkování kritizovaná. Mottem té dosavadní bylo „Udělejme tečku za koronavirem“.
„Dnes již byla (kampaň) publikována v deníku s nejvyšším prodaným nákladem v ČR. Zároveň se dnes objeví na některých zpravodajských webech a na sociálních médiích,“ napsal ČTK ministr Vojtěch.
Na velmi syrových snímcích z nemocnic jsou zobrazeni zdravotníci a pacienti s covidem-19 ve vážném stavu. V některých variantách kampaně i zemřelí, což ukazuje modrý pytel a kovová rakev, jaké se v nemocnicích používají. Obsahuje také hesla, například „Měl plno výmluv“, „Myslela, že to nespěchá“, „Neustále očkování odkládala“ nebo „Nestihl třetí dávku“.
Opozice si na nevýraznou kampaň stěžovala
Národní kampaň k očkování ministerstvo spustilo 12. dubna, tedy téměř čtyři měsíce po zahájení vakcinace. Jako cíl si tehdy stanovilo, aby se k očkování přihlásilo 70 procent české populace. Spoty byly v televizích a rádiích, další inzerce v tisku nebo na sociálních sítích. Návrh kampaně stál asi čtyři miliony korun, za 50 milionů byl nakoupený inzertní prostor v médiích.
„Na každém z nás se poslední měsíce podepsaly jinak. Ale všichni se shodneme na tom, že už toho bylo dost. Udělejme za koronavirem tečku,“ začíná hlavní televizní spot s hlasem herce Miroslava Táborského. Videa ukazovala reálné osoby, na jejichž životě se epidemie podepsala. Další složkou byla videa s odborníky, kteří odpovídali na nejčastější otázky kolem očkování. S novou částí kampaně tu původní propojuje informační web Česko očkuje.
Za nedostatečnou komunikaci kolem epidemie, a zejména tématu očkování, kritizovala ministerstvo už dříve opozice i někteří odborníci. Ministerstvo zdravotnictví v prosinci vyhlásilo výběrové řízení na kampaň o koronaviru a očkování proti němu za zhruba 38 milionů korun. Měla začít v polovině ledna. Nakonec zakázku zrušilo a začalo před Vánocemi spolupracovat s úřadem vlády a zástupci komunikačních agentur a dalších profesionálů působících v public relations.
jsem ten samý případ televizi sleduji jen ct24,discovery,zoom, a ct art a ct3 na hallo hallo. Prima news ,novu a zbytek mě otrávily tím že masíruí naše mozky dementama v reklamách samozřejmě banky když za 30 minut vidíte po 8 tu samou reklamu bank vás vymyje mozek ty co nejsou odolní a jsou trochu dementní samozřejmě k té lichvě jdou.
ke Covidu nemoci způsobovanou virem sars cov-2 mají očkovat jen ty lidi co mají nachylné geny k propuknutí těžkého stavu a zbytek ovcí co jsou hypochondři .
aktivně jsem se zapojil do hledání učinných latek a udelal pred rokem a pul lék který jsem chtěl aby ho laborky vyzkoušeli mno odpovědi když z tech 25 mailu mi napsalo jen sukl že nejsou schopni test udělat samozřejmě co nejrychleji odpalkovat , a jak jsem si dopisoval z ředitelem čr pobočky WHO vyšlo po 4-5 mailech neřekl to přimo ale prostě že se do toho nemám plést a mám to nechat na nich že jim tuto práci nechat nanich