Málokterá reklama se do srdcí Čechů zaryla někdy tak, jako právě ta na známý český nápoj Kofola. V roztomilém spotu ještě rozkošnější holčička zdrhá s tatínkem před divokým prasatem. Takový byl do letoška závěr již tradiční vánoční reklamy. Jenže teď společnost přichází s velkou změnou!

Reklamu z roku 2003 s holčičkou, tatínkem a prasátkem obnovila a prodloužila o další nové záběry. „Naše reklama se stala tak trochu ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku čarovného Zlatého prasátka, které chce na Štědrý večer spatřit každý. V letošní kampani jsme tento motiv posunuli ještě dál,“ vysvětluje podle mediar.cz Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka společnosti Kofola. 

„Na noční obloze se díky kouzlu prasátka rozsvítí zcela nové souhvězdí, souhvězdí Prasátka, díky kterému bude moci Zlaté prasátko zahlédnout skutečně každý. A to nejen o Vánocích. Stačí jen najít Velký vůz a správně pospojovat hvězdy v souhvězdí Velké medvědice,“ vysvětluje manažerka význam nové části reklamy.

„Rozhodli jsme se věnovat adventní čas kouzelnému příběhu, jehož hlavní zvířecí hrdinkou je prasátko Zlatuška. To ztvárnila šestiletá samice Bublina, která si ve spotu zahrála i se svým trenérem Radimem,“ popisuje obsazení Martin Macoun, senior brand manažer Kofoly. Ta se má v nové podobě začít vysílat už 23. listopadu. Společnost ji však zveřejnila na internetu již nyní!

VIDEO: Nová verze oblíbené vánoční reklamy!

Video
délka: 00:30.09

Kofola v novém Kofola

Fotogalerie
32 fotografií