Ihned po odvysílání prvního dílu nové pěvecké show The Voice se diváci nekompromisně pustili do jedné z porotkyň, Jany Kirschner. Vyčítali jí afektované chování a nemohli vystát, jak si neustále hraje s vlasy.

Ta Kirschner, to je děs a hrůza! Už jsem na ni úplně alergická! Předvádí akorát tak divadlo,“ rozčilovala se nad chováním jistá divačka. „Jsem jediná, kdo si myslí, že Kirschner je zfetovaná? Tohle není normální,“ znělo v komentářích.

Prvních sedm dílů má televize Nova předtočených, a tak je jasné, že se na jejím chování nemohlo nic změnit, protože ještě netušila, kolik kritiky se na ni navalí. Ovšem teď už o ní ví. „Když si přečetla tolik nenávistných komentářů, byla z toho pořádně zničená. Šla do show s obrovským elánem, radostí a odhodláním a emoce dávala najevo spontánně. Reagovala tak, jak se v daný moment cítila. Je prostě taková. Kdo ji zná déle, tak ví. Nečekala, jaké peklo se spustí," prozradil deníku Plus JEDEN DEŇ zdroj blízký zpěvačce.

Zpěvačka se nejdřív ke kritice nechtěla vůbec vyjadřovat, nakonec jí to ale přeci jen nedalo a rozhodla se své chování v show vysvětlit. Možná i kvůli tomu, že před živým vysíláním nás čeká ještě několik předtočených epizod, v nichž už nic nezmění

„Ve výběrech naslepo jsme se s tvůrci show snažili přinést divákům maximum emocí. Množství situací a reakcí na ně bylo posunutých „trochu dál“, jsme přeci jenom v televizní show, chci ale zodpovědně říct, že všichni koučové jsme v The Voice s upřímným a otevřeným srdcem,“ vyjádřila se Kirschner pro Plusku poprvé ke kritice.

„Úplně jiná věc je, jak konkrétní situace vyzní pro samotného diváka, je mi jasné, že se nemůžu zalíbit všem. Spontánnost se nedá napřed připravit jako scénka a ani nijak naprogramovat. Stejně tak, když mám z něčeho radost, tak mám prostě radost, není to žádná póza ani afekt. Mrzí mě, jestli to na někoho působí negativně, protože jediný a skutečný záměr je úplně opačný. Přinést autenticitu a otevřenost,“ pokračovala zpěvačka, která je často označovaná za první dámu slovenského popu.

„K reakcím na to, že si přehrabuji vlasy, můžu říct jen jedno. Máte pravdu, vlasy si v prvních dílech přehrabuji opravdu často, není to úplně šťastné, ale patří to ke mně. Myslím si ale, že to opravdu není kauza, které by se měla věnovat až taková pozornost a o dalších zmíněných komentářích, často vulgárních, ani nemluvím. Je to pro většinu z nás úplně nová zkušenost, jsme za ni vděční a jednoduše jdeme dál,“ dodala Kirschner, kterou negativní kritika očividně velmi mrzí. Jestli se jí podaří změnit názor diváků, až přijdou na řadu živé přenosy, se teprve uvidí.

Potokyně The Voice Jana Kirschner: S Vojtou Dykem to zatím skřípe! Markéta Reinischová, Aleš Brunclík

48 fotografií