Nová homepage Blesk.cz má za cíl, vám, naši čtenáři, na první pohled jednoznačně ukázat, co je to nejpodstatnější, co jsou hlavní události a zprávy dne a co byste neměli přehlédnout. Výrazná grafika by vám měla sloužit jako základní nástroj pro vaši orientaci v informační náloži, kterou jsme všichni obklopeni jednak v mediálním prostoru, jednak na sociálních sítích.

V horní části v grafických „dlaždicích“ najdete naše top zprávy, tematické speciály (včetně online zpravodajství ze všech oblastí včetně sportu), následují přehledně oddělené sekce Zpráv, Celebrit, Sportu a lifestylového a magazínového čtení. Nechybí servisní informace, přehledné počasí včetně radaru srážek, rádce v oblasti zdraví, peněz či právních záležitostech, videa nebo třeba TV program či horoskopy. V poslední části každý ze čtenářů najde širokou nabídku ušitou přímo na míru jeho zájmům podle článků, které u nás nejraději a nejčastěji čte, a to napříč celým naším vydavatelským domem Czech News Center.

Napište nám názor a vyhrajte

Tak co na náš nový web říkáte? Zajímá nás váš názor, proto jsme pro vás připravili prostor (ZDE), kam nám své postřehy i hodnocení můžete napsat. Nebojte se napsat také to, co se vám nelíbí, nebo s čím nejste spokojeni! Těšíme se na vaši zpětnou vazbu a předem vám za ni DĚKUJEME!

A se spuštěním webu a jako poděkování za vaše hodnocení jsme si pro vás připravili soutěž, v níž můžete vyhrát televizi LG s úhlopříčkou 123 cm, 3x tablet Lenovo TAB M8, 2GB/32GB, 3x mobilní telefon Samsung Galaxy A02s, 3GB/32GB a 50x myš v barvách Blesku. Stačí vyplnit náš krátký dotazník a ohodnotit nás.

DOTAZNÍK NAJDETE ZDE >>> 

Soutěž probíhá od 19. 5. do 30. 6, 1. 7. vylosujeme výherce! Pravidla najdete zde.

Slovo šéfredaktora

„Pro redakci Blesku se jedná o nejzásadnější změnu za poslední roky. Zpravodajství v on-line prostoru prochází v posledních letech dramatickými změnami. Jednou z nich je i fakt, že se mezi jednotlivými weby zcela stírají rozdíly v nabídce obsahu. A grafické ztvárnění nabídky zpráv může být pro Blesk.cz jedním z nástrojů, jak se od ostatních opět odlišit. Už vzhledem k tomu, že se jedná o dlouholeté, signifikantní a těžko napodobitelné know how, kterým Blesk na rozdíl od ostatních zpravodajských médií a také sociálních sítí disponuje. Věříme, že tento nástroj čtenářům a uživatelům webu Blesk.cz pomůže se snadnou orientací jak na samotném webu, tak i ve výběru zpráv, které jsou pro jejich život důležité,“ říká o nové podobě Blesk.cz šéfredaktor skupiny Blesk Radek Lain.

 

Fotogalerie
11 fotografií