Titulní představitelka žije s partnerem zdánlivě idylický život v osamoceném domě. Jejich vztah ale projde testem, když se u nich objeví nezvaný muž a žena. Otevření dveří jim naruší poklidné bytí. Čím víc hostů přijíždí, tím víc je hlavní hrdinka nucena přehodnotit vše, co ví o lásce a oddanosti.

Snímek natočil režisér Darren Aronofsky, tvůrce oscarové Černé labutě. Scénář byl inspirován současností. "Jak se světová populace blíží osmi miliardám, čelíme problémům příliš závažným na to, abychom jim přišli na kloub. Ekosystémy se hroutí, migrační krize způsobuje rozepře ve vládách. Současně čelíme problémům, které jsou tragicky směšné. Politika se začíná podobat sportovním událostem, lidé stále umírají hlady, zatímco jiní si můžou objednat, na co mají chuť. Jako živočišný druh jsme nebezpečně neudržitelní," uvedl.

Aronofsky dodal, že jeho snímek nelze zařadit do konkrétního žánru. "Něco vychází z titulků a zpráv, kterým jsme vystaveni, něco je z nekonečných pípání připomínek nastavených v našich chytrých telefonech, něco vychází ze života na Manhattanu během blackoutu způsobeného hurikánem Sandy," uvedl.

Podle Lawrencové má film mnoho poloh, s nimiž se mohou lidé ztotožnit, mohou je děsit či fascinovat. Faktem je, že poklidný život v hnízdečku lásky, kdy ona je svému partnerovi - básníkovi oddanou družkou, se v tomto podobenství mění v absurdní hororové drama.

Po světové premiéře na festivalu v Benátkách se reakce kritiky různily. Od hodnocení, že je "o všem a o ničem" (americký Variety), až po nadšení z "šíleného, ohromujícího, burácejícího filmu", který je "naléhavým varováním", jak napsal britský Telegraph.

Režisér chtěl natočit film výhradně z pohledu matky. Proto se na plátně objevují dlouhé záběry snímané ručně. Ze dvou hodin filmu je polovina detailních záběrů hlavní hrdinky. Na střihu pracoval skoro rok.