Jedno odstavené vozidlo stačilo k tomu, aby znovu zkolabovala doprava v Praze. Kolony byly někdy až k Běchovicím a stála rovněž i hlavní tepna na Modřany. Situace je v Praze od konce prázdnin obdobná každý den. Kromě rekonstrukcí silnice blokují i menší nehody a hlavní město si s tím nedokáže poradit. Jednou z příčin je například nedokončený Pražský, ale i Městský okruh. Zvláště kvůli těmto dvěma stavbám to vře i v současné koalici na magistrátu.

Na hádky politiků ale doplácejí tisíce řidičů každý den. Středeční odstavené vozidlo způsobilo až hodinové kolony a situace se opakuje v jakékoli dopravní špičce. V pondělí ale lidé například čekali v koloně v Bohnicích zřejmě kvůli politickému boji radnic Prahy 7, 8 a Troji.

Ani stávka taxikářů nezablokovala Prahu tak jako odstavené vozidlo v tunelu:

Objevují se spekulace o tom, že by mohlo jít o odvetu za to, že Praha 8 na začátku roku zavřela Trojskou ulici. V úterý ráno došlo v předmětné ulici K Bohnicím k oficiálnímu přeškrtnutí instalovaných značek. Lidé tak mohou opět tímto úsekem projíždět. O osudu dopravního opatření rozhodne plánované jednání mezi dotčenými městskými částmi a magistrátem.

S kolonami se ale také ve velkém zpožďuje i veřejná doprava, na které si vedení Prahy zakládá. V současnosti Praha eviduje celkem 67 míst, která v souvislosti s provozem MHD potřebují lepší dopravní řešení. Problémy se v současnosti týkají tramvají a zejména autobusů, nedostatky se v jejich případě rozprostírají po celém území metropole. Potíže z hlediska tramvají se týkají hlavně frekventovaných křižovatek v centru města.

Nejjednodušší možností je tak vyrazit na metro, využít tramvaj či vlak. I když je metro často přeplněné lidmi a jezdí například na trase C na hraně kapacity, je to jedna z nejspolehlivějších dopravních možností v hlavním městě. Tramvaje se totiž často v centru města „zaseknou“ v kolonách.