Příjem Twitteru za předchozí tři měsíce se dostal na 758 milionů dolarů, což je meziroční zlepšení o slušných 29 %. Je důležité zmínit, že většinu z tohoto příjmu tvoří reklama, konkrétně 650 milionů dolarů. Zbylých 100 milionů dolarů pak Twitter získal za licencování dat.

Twitteru se daří růst jak v USA, tak i na mezinárodní scéně. Pokud jde totiž o poměry, jsou velmi podobné – v USA měl příjem 423 milionů dolarů, v ostatních zemích celkem 335 milionů dolarů. Růst byl podobný – 28 % (USA), respektive 30 % (ostatní země). Čistý zisk se dostal na 106 milionů dolarů s celkovou marží 14 %, což je oproti minulému roku, kdy ztráta Twitteru dosahovala 21 milionů dolarů, dobrý výsledek.

TIP: Twitter čelí prvnímu vyšetřování kvůli porušení GDPR. Mohl získávat data přes zkracovač

I ve třetím čtvrtletí pokračuje pokles měsíčně aktivních uživatelů, což má ale jasný důvod – odstraňování botů, spamerů a podobných účtů, které zaplavovaly tuto sociální síť „bordelem“. Twitter za poslední čtvrtletí přišel o 9 milionů účtů a celkově má tak nyní 326 milionů uživatelů.

Jak ale uvedl šéf Twitteru – Jack Dorsey, podařilo se zvýšit zapojení uživatelů a opět trochu vyčistit platformu. V případě porovnání v rámci delší historie sice Twitteru stoupá počet denně aktivních uživatelů (oproti třetímu čtvrtletí v roce 2015 je to o 33 %), při porovnání s ostatními sociálními sítěmi jako Facebook nebo Instagram se ale stále jedná o poměrně malou specifickou informační síť.