Úterý 19. března 2024
Svátek slaví Josef, zítra Světlana
Polojasno 9°C

Záhada letu MH370 se nikdy nevyřeší, míní experti. Ztratili jej v 18minutovém „oknu“

Autor: sova - 
14. prosince 2019
09:11

Letoun s 239 lidmi zmizel z radarů dispečerů v Kuala Lumpur pouhých pět sekund poté, co vstoupil do vietnamského vzdušného prostoru. Na „starost“ jej tak už mělo mít letové středisko v Ho Či Minově Městě. Tamní pracovníci se namísto informování malajsijské strany rozhodli pro navázání kontaktu s posádkou letounu – bez úspěchu. I dnes je tak za nejpravděpodobnější verzi považována ta, ve které Boeing 777 narazil do hladiny Indického oceánu.

Než však řídící středisko na jihu Vietnamu kontaktovalo své kolegy v Kuala Lumpur, uplynulo od zmizení letu MH370 18 minut. Zdroje blízké vyšetřování uvádějí, že následovalo dění, které výrazně poznamenal zmatek a nekompetentnost pracovníků.

Letecké záchranné koordinační středisko v Kuala Lumpur mělo být dle platného protokolu informováno do hodiny po zmizení. Jak ale informuje britský deník The Sun, v tomto případě to však bylo déle než čtyři hodiny. Je tak prakticky nemožné určit kdy a kde se stroj Malaysia Airlines zřítil.

Trosek je dost, jen jedna však jasně promluvila

Prvním nálezem se 29. července 2015 – tedy téměř pět měsíců po havárii – stala vztlaková klapka z letounu stejného typu, která byla nalezena na ostrově Réunion, který se nachází nedaleko Madagaskaru.

Pátrání po troskách letu MH370 Pátrání po troskách letu MH370 | EPA

Zkoumání, kterému díl stroje podrobili v laboratoři ve francouzském Toulouse, potvrdilo, že se jedná skutečně o trosky z pohřešovaného letu. O čtyři dny později byly navíc poblíž nalezeny polštářky ze sedadel a část okna.

Za posledních pět let tak bylo dosud shromážděno více než třicet kusů trosek z různých míst světa. Vztlaková klapka z Réunionu však zůstává jediným dílem, který byl laboratorně prokázán jako součást pohřešovaného letadla.

Aktuální dění

 

Izraelsko-palestinský konflikt:

ONLINE dění v Izraeli Velitel Hamásu Iron Dome

Válka na Ukrajině:ONLINE dění na Ukrajině

dama_s_kosou ( 14. prosince 2019 11:57 )

Cim vetsi ptakovine clovek veri, tim vetsi ma pocit vyjimecnosti.
Problem tech lidi je, ze pak vyhledavaji pouze ty weby ktere souzni s jejich teori cimz se utvrzuji v tom, ze maji pravdu.
Oni vidi za kulisy, oni si umi dat dohromady souvislosti, oni neprijimaji informace mainstreamu... A cim vic do toho "vidi" tim jsou odtrzenejsi od reality.

viho ( 14. prosince 2019 11:29 )

Nejpravděpodobnější je, že na palubě letadla bylo něco, co mělo navždy zmizet a někdo za to dostal dobře zaplaceno. Kdyby to měla být demonstrativní sebevražda pilota, tak by s tím letadlem praštil někde, kde bude vidět. Je možné, že kapitán měl na tom nějaký podíl, ale jeho osobní pohnutky asi nebudou tou hlavní příčinou zmizení. Jisté je, že vlády zúčastněných států něco tají, možná jsou někým vydírány.

PavelSki ( 14. prosince 2019 10:56 )

Více než nalezených kousků bylo konspiračních teorií.

Nejvíce mne pobavila o 3 cestujících, vlastnících jakéhosi unikátního čipu v sejfu obrovské hodnoty, každý vlastní 1/4 hodnoty a 1/4 banka. A prý když někdo zemře, převádí se podíl na zbylé. Takže ztracení letadla měli zinscenovat bankéři se psalo (když už, tak akcionáři banky by z toho měli prospěch).
1. Takhle vydědit rodiny a ještě smluvně by vždy skončilo v majetku banky. To by bylo u IQ50.
2. V sejfu může být drahokam, historický předmět. Každý výrobek co čuchá k počítačům a elektronice, než doletí let, nebo nedoletí, ztrácí za ten čas 50% hodnoty.
Ale ať žijou konspirace, jen trošku myslet při jejich vymýšlení

Zobrazit celou diskusi