Recenze: Tarot divokého lesa vás povede tajemnou cestou poznání

Autor: Alexandra Vetkovská -
27. ledna 2021
17:22

Láká vás tajemno? Toužíte poznávat svět od jeho kořenů a sebe sama jako jeho součást? Pak je pravý čas vstoupit do světa mýtů, šamanů, zvířat a dalších bytostí. Nechat se vést Tarotem divokého lesa, kde přebývá moudrost.

Rádi byste nahlédli do minulosti, ale také se lépe zorientovali v nynějším chaotickém světě? Chcete zjistit, do čeho jdete? Kniha autorů Marka Ryana a Johna Matthewse a 78 karet, které jsou součástí díla a jimž vtiskl magickou podobu ilustrátor Will Worthington, vám budou silným a bezpečným průvodcem na cestě za poznáním. Potkáte na ní kromě jiných Zeleného muže, jako symbol vrcholného rozkvětu mužského aspektu přírody, či Zelenou ženou, která je praobrazem divokosti a zelené energie.

Láká vás tajemno? Pak je pravý čas vstoupit do světa mýtů, šamanů, zvířat a dalších bytostí. Nechat se vést Tarotem divokého lesa, kde přebývá moudrost... Láká vás tajemno? Pak je pravý čas vstoupit do světa mýtů, šamanů, zvířat a dalších bytostí. Nechat se vést Tarotem divokého lesa, kde přebývá moudrost... | Blesk – idh, Synergie Publishing SE

Tajemství vám pomohou odkrývat nejen božstva, nymfy, ale i vlk, kůň, medvěd, volavka a další zvířata, lesní duchové a stromy. Ti všichni patří k tajemnému a moudrému lesu, ve kterém jsme kdysi i my lidé přebývali. S nimi zažijeme růst, smrt i znovuzrození. Působivě napsaná publikace umožní čtenáři vstřebat zajímavé informace o předkeltské mytologii a víře založené na moudrosti šamanů a zákonech lesa. Díky živým obrazům na kartách Willa Worthingtona to celé pak může aktivně prožívat pokaždé, kdy je vezme do ruky, a začne se ptát.

Pro kartáře i nekartáře

Pracovat s Tarotem divokého lesa může každý, kdo má chuť. Nemusí být ani zkušeným kartářem ani znalcem mytologie. Autoři publikace velmi srozumitelně popisují jak na to, i význam použitých archetypů a symboliku jednotlivých karet. Díky tomu, může být Tarot divokého lesa strhujícím a poučným čtením i pro toho, kdo o výklad karet zatím zájem nemá. Vezme-li ale vnímavý čtenář karty do ruky, pak na poslední stránce publikace pro něj celý příběh Tarotu divokého lesa teprve začne a nikdy neskončí.

Obohatí i zkušené tarotáře

Nutno dodat, že Tarot divokého lesa má své zvláštní specifikum, a tak na rozdíl od jiných sad, u nichž zkušený vykladač příručku rovnou odloží, v tomto případě se mu její ignorování nevyplatí. Bez její nápovědy se alespoň zpočátku nejspíš neobejde. To ale rozhodně není vadou na kráse celého díla. Symbolická cesta prastarým lesem a setkání s bytostmi, které v něm žijí, vnesou i do světa protřelého tarotáře další rozměr, který jeho vykladačské schopnosti může jedině obohatit.

Mark Ryan, John Matthews

Tarot divokého lesa, kde přebývá moudrost

Vydavatel: Synergie Publishing SE, 2021