4. červen 2020
Svátek slaví Dalibor, zítra Dobroslav

Stihnou přepravci doručit Ježíškův balíček? Mrkněte, co největší firmy slibují!

/
  • 11. prosince 2018 ● 12:32

    Objednávání dárků po internetu je trend, který ušetří hodně času. Někdy ovšem může být  trochu adrenalin čekání, zda dárek do Vánoc přijde. Jak to vidí a jak jsou na nával práce nachystané největší přepravní společnosti?

     

  • 1.

    Česká pošta

    1) Do kdy vám musí e-shop předat zásilku, abyste garantovali doručení do Vánoc do vlastních rukou?

     

    2) Do kdy vám musí e-shop předat zásilku, abyste garantovali doručení do Vánoc na výdejní místo?

     

    3) Kolik máte vozů?

     

    4) Dá se platit kromě hotovosti i kartou?

     

    Odpovídal Matyáš Vitík, tiskový mluvčí

    1) „Do 18. 12.“

     

    2) „Do 18. 12.“

     

    3) „Před Vánocemi jsme navýšili počet vozů zhruba o 500.“

     

    4) „Ano.“

     

  • 2.

    GLS Česká republika

    1) Do kdy vám musí e-shop předat zásilku, abyste garantovali doručení do Vánoc do vlastních rukou?

     

    2) Do kdy vám musí e-shop předat zásilku, abyste garantovali doručení do Vánoc na výdejní místo?

     

    3) Kolik máte vozů?

     

    4) Dá se platit kromě hotovosti i kartou?

     

    Odpovídá Pavel Včela, ředitel


    1) „Doporučujeme, aby lidé v internetových obchodech objednávali dárky právě nejpozději v týdnu od 10. prosince. E-shopy tak stihnou objednávky vychystat, odbavit a předat do přepravní sítě nejpozději 17. prosince. U těchto balíků je pak možné provést jejich dodání na domácí adresu včetně případného druhého pokusu o doručení. Balíky, které nám naši zákazníci předali v domluvených termínech, kurýři GLS v minulých letech vždy stihli doručit pod stromeček včas.“

     

    2) „I když většina ParcelShopů má otevřeno i o víkendu, je letošním posledním standardním doručovacím dnem před Vánocemi pátek 21. prosince, tedy poslední pracovní den před svátky. Proto doporučujeme e-shopům středu 19. prosince jako krajní termín předání zásilek do přepravy pro jejich předání prostřednictvím výdejního místa. Na zásilce musí být uvedena přímo adresa ParcelShopu, pro zásilky přesměrované z domácí adresy platí termín předání 17. prosince.“

     

    3) „V Evropě nyní Skupina GLS provozuje zhruba 30 tisíc vozů, v České republice se jedná téměř o tisícovku.“

     

    4) „Všichni naši kurýři jsou vybaveni platebním terminály. Bezhotovostní úhrada dobírky platební kartou je ale možná pouze v případě, že tuto možnost platby nám povolil odesílatel zásilky, tj. e-shop.“

  • 3.

    PPL CZ spol. s r.o.

    1) Do kdy vám musí e-shop předat zásilku, abyste garantovali doručení do Vánoc do vlastních rukou?

     

    2) Do kdy vám musí e-shop předat zásilku, abyste garantovali doručení do Vánoc na výdejní místo?

     

    3) Kolik máte vozů?

     

    4) Dá se platit kromě hotovosti i kartou?

     

    Odpovídal generální ředitel Ing. Petr Chvátal


    1) „Balíky, které převezmeme do 17. prosince, budeme schopni doručit pod stromeček včas. Zákazníkům proto doporučujeme, aby dárky objednávali před tímto datem. U ostatních se pravděpodobnost dodání sníží na 90 %.“

     

    2) „Všem zákazníkům doporučujeme využívání našich výdejních a podacích míst, tzv. Parcelshopů, které právě v době adventu mohou pravděpodobnost včasného dodání mnohonásobně zvýšit. I pro dárky zaslané přes Parcelshop však platí doporučený termín 17. prosince.“


    3) „Nyní máme více než 1600 řidičů s dodávkami. Do aktuálního počtu kurýrů můžeme započítávat i desítky našich administrativních zaměstnanců, kteří nyní v provozu vypomáhají se služebními osobními vozy, včetně nejvyššího vedení.“

     

    4. „Ano, našim kurýrům můžete zaplatit i kartou.“

  • 4.

    Geis

    1) Do kdy vám musí e-shop předat zásilku, abyste garantovali doručení do Vánoc do vlastních rukou?

     

    2) Do kdy vám musí e-shop předat zásilku, abyste garantovali doručení do Vánoc na výdejní místo?

     

    3) Kolik máte vozů?

     

    4) Dá se platit kromě hotovosti i kartou?

     

     

    Odpovídala Eva Děkanová, manažerka marketingu


    1) „Pro větší jistotu doručení zboží zákazníkům do vánočních svátků doporučujeme odeslat ideálně do 14. 12. 2018. Zboží vyzvednuté i po tomto datu budeme samozřejmě doručovat standardně, ale roste riziko zpoždění.“

     

    2) „Platí předchozí odpověď.“

     

    3) Neodpověděli.

     

    4) „Při doručení zásilky může příjemce platit doručujícímu řidiči kartou (i bezkontaktní). Na výdejních místech Geis Point pak pouze v hotovosti.“

  • 5.

    DPD

    1) Do kdy vám musí e-shop předat zásilku, abyste garantovali doručení do Vánoc do vlastních rukou?

     

    2) Do kdy vám musí e-shop předat zásilku, abyste garantovali doručení do Vánoc na výdejní místo?

     

    3) Kolik máte vozů?

     

    4) Dá se platit kromě hotovosti i kartou?

     

    Odpovídal Miloš Malaník, generální ředitel


    1) „Našim zákazníkům doporučujeme objednávat vánoční dárky tak, aby nám je e-shopy předaly k přepravě do 17. prosince. Nejlepší je kontaktovat přímo e-shop pro ověření, zda je zboží skladem a kdy nejpozději má zákazník provést objednávku. Doporučujeme také mít připravenu hotovost při platbě na dobírku, předat odesílateli své telefonní číslo i úplnou adresu a zkontrolovat si označení zvonku. To vše výrazně urychluje doručování.“

     

    2) „Stejné datum jako v odpovědi výše.“

     

    3) „V současné chvíli pro nás jezdí 1000 kurýrů, každý má své vozidlo a svou trasu.“

     

    4) „Lze platit v hotovosti i kartou.“

Diskuse k článku Přidat názor
Počet komentářů: 2

vrsrvrsr: Nejhorší přepravní společnost, jakou jsem kdy zažil, je DPD... Nestíhají, nedodávají v termínu, občas ani nepřebírají objednáné zásilky, na depu s Vámi jednají jako s úplným ***m a na stížnosti nereagují... Fakt hnus... DPD už nikdy!!!

(11. 12. 2018 19:38)
Zobrazit celou diskusi
Články odjinud
ČLÁNKY ODJINUD

Dnešní horoskopy