Jak už název WWE 2K14 napovídá, disponuje hra oficiální licencí nejznámější americké wrestlingové soutěže. Budete si tak moci zahrát s nejznámějšími bijci jako The Rockem, Triple H, Rayem Mysteriem, The Undertakerem nebo Hulkem Hoganem.

Tolik režimů, až z toho jde hlava kolem

WWE 2K14 nabízí nesčetně možností, jak si dát do tlamy. Od klasických zápasů jeden na jednoho, dva na dva, souboje v kleci, zápasu s žebříkem, až po bitvu šesti zápasníků najednou. Zahrát si můžete za nejrůznějších podmínek včetně handicapu a vrhnout se můžete na jednotlivé zápasy i turnaje. Souboje více zápasníků jsou však bohužel příliš chaotické a neohrabané.

Historické zápasy doprovází stylové šumění obrazu.
Autor: 2K Games

Nejpoutavější je jednoznačně historický režim 30 Years of WrestleMania, ve kterém si můžete zahrát ty nejznámější zápasy z historie soutěže. Je libo prožít bitvu Big Johna Studda s Andre The Giantem o pořádný balík peněz, prožít cestu Hulka Hogana za slávou nebo první zápas The Rocka? Tady naleznete vše, legendární zápasy z 80. let navíc doprovází stylové zrnění obrazu.

Přílišný důraz na protiúdery

Samotné zápasy se odehrávají ve známém duchu wrestlingových videoher. Jedno tlačítko je věnováno úderům, další úchopům, třetí přišpendlení protivníka k zemi a následnému odpočítávání a nechybí ani protiúdery, kterými vrátíte rány soupeři a ještě mu přidáte. Bohužel hra klade na tyto protiúdery až příliš velký důraz, takže budete v zápasech čekat, až je budete moci spustit a vyhrát.

Souboj titánů: Triple H vs. The Undertaker
Autor: 2K Games

Každý zápasník má samozřejmě své typické chvaty, včetně charakteristického komba. Vytvořit si v editoru můžete i vlastní postavu libovolného vzezření a hrát lze i za ženské divy. Samozřejmě nechybí online multiplayer. Bitvy s živými protivníky jsou přeci jenom o mnoho zajímavější. Navíc umělá inteligence často pokulhává.

7 fotografií

Zábavná hra, ale žádný megahit

Vizuálně hra nijak neohromí. Modely zápasníků jsou jakžtakž OK, ale diváci jsou naklonovaní – vedle sebe uvidíte vždy několik stejných postav. Hru samozřejmě doprovází drsňácký soundtrack plný metalu, rocku a hip-hopu od interpretů, o kterých jste stejně jako my asi nikdy neslyšeli. WWE 2K14 je zábavná wrestlingová hra, ale nic extra. Pokud ale upocené svalovce v trikotech zbožňujete, zde se zabavíte.

Hodnocení Blesk.cz: 6/10

Desítky licencovaných zápasníků
Historický mód 30 Years of WrestleMania