Jumpshot je produktem Avastu, který slouží k marketingové analýze chování spotřebitelů na internetu. Zákaznická základna společnosti Ascential by měla podle vyjádření Avastu pomoci Jumpshotu k dalšímu růstu a synergiím. 

TIP: Avast analyzoval počítače uživatelů. K nabušeným superpočítačům mají daleko

Avast bude mít prodejní opci a Ascential nákupní opci na dalších 16 procent v Jumpshotu, avšak ty nebude možné realizovat před lednem 2021. Současná transakce ještě podléhá schválení antimonopolních úřadů a dalším podmínkám. 

Původně byl Jumpshot startupem, který se na Kickstarteru proslavil softwarem na čistění Windows. Avast ho koupil v roce 2013. Získané technologie začlenil do svého softwaru a Jumpshot se následně přeorientoval na analytiku. Ostatně, budovat tuto značku ve spojení s čištěním Windows přestalo záhy dávat smysl, protože Avast koupil i lídra v tomto segmentu, firmu Piriform stojící za softwarem CCleaner.