Blesk.cz si rok od roku buduje stále větší čtenářskou základnu. V první dostupné zprávě NetMonitoru z února 2005 stojí, že tehdy stránky Blesku navštívilo měsíčně 567,555 jedinečných uživatelů.
Za tu dobu samozřejmě stoupl počet připojených lidí k internetu, ale v roce 2011 má Blesk.cz již dvojnásobný počet čtenářů. Přesněji v červnu to bylo 1,128,211 reálných uživatelů, což je asi pětina veškeré české internetové populace.
Zpravodajství Blesk.cz začalo růst o doplňovat se o jednotlivé rubriky. Vedle údálostí z domova i ze světa a skandálů celebrit se začaly objevovat články pro ženy o ohubnutí a módě.
S příchodem módní specialistky Františky Čížkové a její módní policie si VIP osobnosti musí pečlivě rozmýšlet, co si vezmou na sebe. Její módní policie nezná slitování. Františka stejně tak ale ráda okomentuje trendy v oblékání nebo aktuální dění v showbyznsu.
Díky spolupráci s deníkem Sport jsme začali přinášet i nejaktuálněší dění ze sportu okořeněné o detaily ze soukromí sportovců. Na stránkách Blesk.cz samozřejmě nemohou chybět ani krásné ženy a témata týkající se sexu. Sekce vyhrazená mužům se věnuje trošku drsnější zábavě a hlavně erotice.
V létě 2008 Blesk.cz na své stránky přidal i sekci Video. Při posledních designových změnách, jsme se právě na tuto rubriku zaměřili, protože videa jsou na internetu velice důležitá. Vytvořili jsme samostatný video portál, na hlavní stránku přidali tři nejaktuálnější videa. Nově vidíte okamžitě i sledovanost. Související videa najdete i v jednotlivých rubrikách.
Sekce Biják informuje o premiérách filmů nebo pikantnostech z nátáčení. Pravidělně přinášíme trailery očekávaných hitů nebo filmové recenze. V Digitalu najdete novinky ze světa moderních technologií a internetu, recenze mobilů nebo počítačových her. Nezapomínáme ani na chataře a vášnivé zahrádkáře, pro ně je samotný speciál Hobby.
Aktuální tvář Blesk.cz vidíte na vlastní oči. Většina ohlasů byla zatím pozitivní, za což děkujeme. Na grafu níže je zaznamenán vývoj návštěvnosti našich stránek.