Podle fotek to vypadalo, že si Pavel Šporcl s manželkou a třemi dcerami dovolenou v Maroku užívají. Ale vše bylo jinak a houslista se o dvoutýdenním pobytu podrobně rozepsal na sociální síti.

Už při příjezdu do hotelu a příchodu na pokoj nám bylo jasné, že má tato lokalita ke standardům podobných hotelů hodně daleko. Pětihvězdičkový hotel Iberostar se o pět hvězdiček ani neotřel. Dal bych mu tak tři a i to je v některých ohledech moc. Mám popsanou celou stránku A4 věcí, které byly špatně. Od nefungující wifi, přes špínu na pokoji a v restauraci, hlasité a neustále jezdící skútry na hotelové pláži, která byla „hotelová“ pouze na webových stránkách. Polovina Čechů z naší skupiny, včetně nás, dostala po pár dnech průjem z neumytých sklenic nebo špatně uvařeného jídla a někteří měli potíže i tři dny poté, co se vrátili do ČR,“ tvrdí Šporcl, který nezapomněl poděkovat odjíždějícím Čechům za všechny možné léky na průjem a další potíže, včetně vynikající višňovice na desinfekci organismu.

Video
délka: 02:10.08
Video se připravuje ...

Šporcl s dcerami na zahájení Febiofestu: Kde nechali mámu Kodetovou? Markéta Reinischová, Lukáš Červený

Po celou dobu se snažili problémy řešit s vedením hotelu, ale i tam tvrdě narazili. „Po čtyřech dnech šla Bára, bohužel sama, opět na recepci o něco požádat. Chodila tam pravidelně, neboť se problémy s čistotou, nefungující klimatizací, zablokovanými kartami ke vstupu do pokojů či netekoucí vodou stále opakovaly. V recepci jí řekli, ať počká na hlavního manažera. Když se s ním ale setkala a v dobré vůli upozornila na pravděpodobný problém s kvalitou jídla a čistoty, obořil se na ni a začal ji dehonestovat, křičet o respektu a opakoval, že jsme v Maroku a na vše si musíme zvyknout. Prý se přejídáme, a proto máme všichni žaludeční problémy. Dokonce na ni posílal policii a vyhazoval nás z hotelu. Byla z toho absolutně v šoku,“ uvedl Šporcl.

Poté se okamžitě obrátil na známou cestovní kancelář, kde pobyt kupovali. Ta jim nabídla okamžitý odlet do Prahy, což odmítli, prý stejně nebylo místo v letadle, nebo přesun do hotelu stejné kvality, anebo se mohli za příplatek 42.350 Kč přestěhovat do hotelu se stejným počtem hvězdiček, ale prý vyšší úrovně. I to odmítli, a tak dál „trpěli“ ve stávajícím ubytování.

Budu si stěžovat nejen na celosvětové vedení společnosti, ale především budeme od cestovní kanceláře požadovat vrácení peněz za tento zpackaný zájezd. A už vím, že nebudeme jediní, protože mnoho Čechů zde, co se kvality týče, zažilo to samé, co my,“ má jasno Šporcl.

Fotogalerie
31 fotografií