Centrála chtěla krajské infocentrum vybudovat dlouho, hledala ale vhodný prostor. Volbu centra Mercury ředitel JCCR Jaromír Polášek odůvodnil tím, že místo je hlavním dopravním uzlem ve městě a denně ho využijí tisíce lidí z města i kraje. "Ti všichni zde získají, například při čekání na svůj spoj, detailní informace nejen o ucelené turistické nabídce mapující celé jižní Čechy, ale také o aktuálních sportovních, kulturních, zábavních a jiných akcích," uvedl Polášek.

Krajské turistické infocentrum bude bezbariérové. Po dvouměsíčním zkušebním provozu během letních prázdnin JCCR na základě analýzy rozhodne, jestli informační centrum v Mercury zachová trvale a v jaké podobě.

Jihočeská centrála cestovního ruchu je od roku 2011 příspěvkovou organizací kraje. Letos dostala na provoz 29 milionů Kč, o pět milionů více než loni. Zaměstnává 28 lidí. V Jihočeském kraji se loni ubytovalo 1,57 milionu turistů, což je přibližně o 120.000 více než v roce 2016.