Jiří Suchánek připravuje na 3. května večer takzvané akusmatické hudby. Jde o hudbu, která využívá prostorový aspekt zvuku. "Diváci sedí uprostřed a jsou vesměs ve tmě. Chtěl jsem odstřihnout vizuální stimul, aby se lidé mohli ponořit do poslechu jinak poněkud náročné hudby," řekl Suchánek. Upozornil, že elektronickou hudbu nelze zužovat na klubovou scénu. Na koncertě zazní skladby od umělců z Itálie, Mexika, Česka, Portugalska a Hongkongu.

Od 9. do 11. května se uskuteční tři koncertní večery absolventů oboru multimediální kompozice. "Snažíme se používat různé progresivní technologické postupy. Každé dílo je nějakým způsobem unikátně vázáno na používání technologií," uvedl pedagog JAMU Richard Fajnor.

Ve středu 9. května čeká na diváky interaktivní instalace Marka Andrýska Snít o kybernetické budoucnosti. Staví na kontrastu manipulovaného záznamu skutečnosti a virtuální reality a počítá s ovlivněním ze strany diváků. Večer bude pokračovat audiovizuální kompozicí Light in the Shadow od Yuk Bun Wana. Využívá napětí mezi světlem a stíny, kombinuje elektronický zvuk a hru na bicí nástroje.

Následující večer uvede Bělorus Aljaksandr Sjadymav představení Vlny/memorandum pokroku, které spojuje projekce, tanec a hudbu. Dílo je výsledkem jeho přemítání o technologiích a lepších i horších změnách, které přinášejí. "Nijak to nezměníme, ale musíme se s tím progresem naučit žít," řekl Sjadymav.

Sérii zakončí multimediální performance Smíšené signály Natálie Plevákové. Pomocí aplikace může divák manipulovat se zvuky a ovlivnit část skladby.