Téměř polovina lidí (47 procent) si auto pronajala na dva roky, pro používání 36 měsíců se rozhodlo 35 procent lidí. Nejobjednávanější výše nájezdu je 20.000 kilometrů (42 procent). Nájezd do 10.000 km má přibližně 11procentní podíl. Nájezdy přesahující 25.000 km mají podíl necelých 30 procent.

Pořadí skutečně objednaných vozů se liší od žebříčku automobilů, které Češi nejvíce poptávají. Největší poptávka byla v posledních šesti měsících po Škodě Fabia a Octavia, následují Volkswagen Golf, Škoda Kodiaq a Karoq. Zájemci by také častěji volili tříletý pronájem (57 procent) proti dvouletému (31 procent).

"Skutečně objednané vozy reflektují aktuální nabídku u jednotlivých značek, případně i různé speciální akce. Proto se zákazníci mnohdy odkloní od svého původního záměru a zvolí jiný model vozu," uvedl výkonný ředitel Driveto František Peterka.

Při operativním leasingu získává zájemce do pronájmu na určitou dobu automobil, po skončení sjednané doby se auto vrací leasingové společnosti. Driveto nabízí na svém webu přes 5000 nabídek operativního leasingu a od května zaznamenalo přes 3790 poptávek na sjednání leasingové smlouvy ze strany zákazníků. Celková hodnota poptávek se pohybuje kolem 1,8 miliardy Kč. Firma patří do internetové skupiny Miton.