Aktuálně firma nabírá 115 lidí. Hledá zejména specialisty na správu počítačové infrastruktury nebo pracovníky na administrativní pozice. Požaduje především schopnost plynule komunikovat v angličtině, výhodou je znalost dalších jazyků. Personální ředitelka společnosti Martina Szturc Káňová řekla, že Okin přijímá i čerstvé absolventy škol. Jako nástupní plat v call centru dostanou noví zaměstnanci 1000 eur (asi 27.000 korun).

Získat na trhu práce nové lidi začíná být podle obchodního ředitele Víta Bureše těžší a těžší. "Díváme se i za hranice, hlavně na Slovensko, do Polska. Výbornou zkušenost máme s Chorvaty," řekla Káňová. Cizinci tvoří asi pětinu zaměstnanců Okinu BPS, zhruba 70 procent pracovníků pochází z Moravskoslezského kraje.

Společnost zajišťuje nepřetržité služby v pěti hlavních jazycích, vedle angličtiny to je němčina, francouzština, španělština a italština. Technickou podporu ale poskytuje i v dalších 11 jazycích. "Teď hodně potřebujeme kombinaci angličtina - holandština a angličtina - švédština. Poptáváme i norštinu, finštinu nebo portugalštinu," řekl Bureš.

Okin BPS spolu s Okin Facility patří do skupiny Okin Group, která na českém trhu působí od roku 1993. Celkem má přes 3000 zaměstnanců. Okin BPS poskytuje na míru služby v oblasti podnikových procesů, jako je podpora obchodní sítě, vytváření technických řešení a cenových nabídek či zajišťování technické podpory a vícejazyčné zákaznické podpory. Své služby poskytuje ze dvou servisních center v Ostravě a jednoho v Praze.