Novou aktivitu na slovenských kolejích oznámil dopravce teprve v polovině tohoto měsíce a chce konkurovat státnímu dopravci ZSSK na trati dlouhé 445 kilometrů. Ten zde jezdí se čtyřmi páry vlaků InterCity, stejný počet chce mít i RegioJet. Jančura chce také prodloužit až do Košic současný jeden pár vlaků na trati Praha - Žilina.

RegioJet chce i na Slovensku, kde už jezdí na státem objednávané lince Bratislava - Komárno, udržet služby, které poskytuje na české trati z Prahy na Ostravsko. Současné vlaky ZSSK však patří k tomu nejlepšímu, co je na slovenských železnicích k dispozici. Národní dopravce zde nasazuje vagóny vyrobené v letech 2007 až 2012 a na každém spoji je restaurační vůz, všechny mají také služební vůz pro přepravu cestujících na vozíku, kočárků či kol. Podle denní doby mají soupravy šest až devět vozů. Vlaky stihnou trasu ujet za pět hodin a zastavují v Trnavě, Trenčíně, Žilině, Liptovském Mikuláši, Popradě a Kysaku. Spojení doplňují rychlíky, které jezdí o téměř hodinu déle.

Jančura plánuje nasadit vozy, které zakoupil od rakouských drah, lokomotivy si chce pronajímat. Vlaky InterCity přepraví na této trase 690.000 cestujících ročně, jejich provoz je pro ZSSK ztrátový. Podle šéfa nevládního Institutu pro dopravu a hospodářství Ondreje Mateje nebude ani RegioJet na této lince ziskový. Na českých kolejích je RegioJet ve ztrátě 90 milionů ročně kvůli cenové válce s Českými drahami a Leo Expressem.