-
Simona Krainová2
Modelka zvolila toaletu od renomované zn. Gucci, jejíž výrazný potisk je v případě Plesu v Opeře opět diskutabilní. Bez ohledu na to, že nositelku tzv. pohlcuje, mimovolně exhibuje namísto ní. Naštěstí bílá liščí štola spornou volbu šatů - respektive jejich sporně efektní černý vzor - elegantně tiší. Klenoty od ALO-diamonds jsou noblesně nenápadné a kontrastu black & white by lépe slušela rudá rtěnka a lak na nehty.
Simona Krainová
Známka: 2
Modelka zvolila toaletu od renomované zn. Gucci, jejíž výrazný potisk je v případě Plesu v Opeře opět diskutabilní. Bez ohledu na to, že nositelku tzv. pohlcuje, mimovolně exhibuje namísto ní. Naštěstí bílá liščí štola spornou volbu šatů - respektive jejich sporně efektní černý vzor - elegantně tiší. Klenoty od ALO-diamonds jsou noblesně nenápadné a kontrastu black & white by lépe slušela rudá rtěnka a lak na nehty.
Tereza Maxová
Známka: 2
Tato čtyřicetiletá topmodelka se tak trochu stala inventářem pražského Plesu v Opeře. Jistě i kvůli své dobročinné, na děti zacílené nadaci. Tereza nikdy nebude cukrkandlovou princeznou, to její styl není. Přikázanou formálnost vždycky něčím srazí a tím outfitu dodá jisté napětí. Nicméně smuteční víly hodná toaleta od Bottega Veneta spolu s robustními sandálky vybízí k diskuzi, kam až se styling Plesu v Opeře v současnosti posouvá, tradiční pohádka v módě transformuje.
Michaela Ochotská
Známka: 3
Moderátorka hlavních zpráv TV Nova se snaží a tápe zároveň. Černý podklad s velkými stylizovanými květy ve fialkové a rudé barevnosti. Mocná ňadra, panenky Barbie hodný pas a z ramenního průstřihu vykukující podprsenka... Sukně, na níž se metry látky nešetří. Šperky i účes ladí, ale stále platí, že méně je víc. U Plesu v Opeře se předpokládá méně agresivní dezén, Ples v Opeře je zkouška sofistikovanosti. Tohle by na jedničku možná prošlo na letní párty knížete Alberta v Monaku.
Beata Rajská
Známka: 1
Návrhářka, která se dokázala u české smetánky prosadit, na kdejaké párty se objevuje a umí si dělat reklamu, oblékla do Opery pár modelek, jež tu dělaly tzv. glamour křoví. O jejích kreacích lze občas diskutovat, ale toaleta, kterou zvolila pro sebe, byla skvělá. Šaty s krinolínovou, do hlubokých záhybů naskládanou sukní a živůtek z terčů šité krajky... Prý si ji Beata přivezla ze zámoří. Tohle se opravdu (nejen s ohledem na Operu) povedlo. Rajská je dobrou inspirací pro dámy čtyřicet plus.