Kampaň spustila ČPP 1. října a potrvá do konce roku 2017. Motto podzimní kampaně zní: Klídek, my vás bez auta nenecháme!

Vidět je nyní všude: nejen klasicky na billboardech, ale třeba na teploměrech u čerpacích stanic. „Novinkou letošní podzimní kampaně je využití reklamních ploch na tramvajích a trolejbusech v Praze a dalších regionálních městech,“ říká Jaroslav Besperát, generální ředitel ČPP. K vidění je vedle Prahy v Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové a Plzni.

Také letos se mohou lidé těšit na zábavný televizní spot s Patem a Matem. Jejich příběh začíná v okamžiku, kdy v okolí řádí zloději aut. Kutilové se obávají odcizení svého vozu, proto mu odmontují volant, připevní ho řetězy k lampě a nasadí mu „botičku“. Jenže druhý den ráno zjišťují, že i přes veškerou snahu jejich vůz na svém místě není. „V příběhu propagujeme nové připojištění, které si podle typu povinného ručení může klient pořídit již od tří stovek ročně,“ upřesňuje Besperát. „ČPP tím navazuje na úspěšnou jarní kampaň s připojištěním Klika, které je u zákazníků stále vysoce žádané. Předpokládám, že připojištění Klídek je svou užitečností i akční cenou zaujme podobně jako Klika,“ dodává.

ČPP pojišťuje přes 1,2 milionu aut

Česká podnikatelská pojišťovna překonala hranici 1,2 milionu pojistných smluv v povinném ručení. „Na trhu se pohybujeme přes dvacet let, za tu dobu jsme si vybudovali pověst kvalitního a spolehlivého partnera a  v povinném ručení dnes patříme mezi tři největší hráče na domácím trhu,“ říká generální ředitel Jaroslav Besperát. ČPP se již řadu let trvale daří kontinuálně navyšovat počet pojištěných vozidel. „Ve spolupráci s naším partnerem Global Assistance poskytujeme motoristickou asistenci s vysokými bezplatnými limity a zajišťujeme včasnou a rychlou likvidaci pojistných událostí. V 95 % případů posíláme peníze na účet do 24 hodin od dodání posledního podkladu potřebného k ukončení případu,“ doplňuje Jaroslav Besperát. ČPP se prosadila na trhu po demonopolizaci v roce 2000 a byla také mezi prvními na trhu v zavádění segmentace klientů v roce 2006. Pojišťovna při kalkulaci zohledňuje celou řadu segmentačních kritérií, například objem a výkon motoru, stáří vozidla, věk řidiče a region. Průnik všech použitých segmentačních kritérií ovlivňuje koncovou cenu. „Segmentace velmi spravedlivě vyhodnocuje rizikovost konkrétního klienta a těm méně rizikovým skupinám řidičů umožňuje dosáhnout příznivější ceny,“ zdůrazňuje Besperát. Produkty a služby ČPP oceňuje nejen široká veřejnost, ale také odborníci. V  anketě pojišťovacích makléřů Pojišťovna roku obhájila ČPP své prvenství z loňského roku v kategorii Autopojištění.