Kapela navíc upřednostňuje české výrobky a odmítá sponzorům instalovat reklamní bannery včetně stanů s logy firem.
Po mnohaletých zkušenostech s koncerty, jejichž návštěvnost byla v průměru 25 tisíc lidí, se management kapely poučil a snaží se vyjít vstříc nejen divákům nebo občanům žijícím v okolí, ale třeba i úklidové službě.
„Kelímky na nápoje i pet lahve budou zálohované. Navíc ten, kdo přinese pět prázdných kelímků, dostane poukázku na pivo. Nechceme, aby se diváci brodili v binci a úklidové službě se také uleví,“ vysvětlil předběžný plán Havlíček.
Kapela se brání i spoustám reklamních bannerů a poutačů, které by rozptylovaly pozornost diváků. „Dokonce jsme našeho hlavního sponzora pod nátlakem přemluvili, aby stan s logy obrátil naruby,“ překvapil Havlíček. Výjimkou bude jen promítání spotů před samotným zahájením koncertu.
Kapela se snaží diváky potěšit také přijatelnými cenami nápojů. „Bude se točit české pivo a nemělo by stát víc než 25 korun. Deset korun bude ale stát zálohovaný kelímek,“ upřesnil Havlíček s tím, že prostor dostanou i potraviny českých výrobců.