Několik marketingových cen, kontroverzní projekt Přemluv bábu, manželka Dita P., polibek od Babiše, ale i výzvy z rodiny, aby pro hnutí ANO přestal pracovat. Jak se dařilo „marketingovému mágovi“ hnutí ANO až do doby, kdy ho vyloučili reklamní profesionálové a odešel i od Babiše?
„Kreativní ředitel internetových projektů, idea maker a buddhista,“ tak sám sebe Prchal kdysi popsal na Mediáři. Právě u zrodu webu Mediář.cz, který se zaměřuje na marketing, reklamu a média, Prchal stál. Poslední příspěvek tam ale publikoval v roce 2016.
„Podílel jsem se na projektech, které získaly osm kreativních cen Louskáček a řadu dalších cen, změnily výsledek voleb, prodaly nejvíc limonád, způsobily odchod primátora Pavla Béma, daly obyvatelům brněnského sídliště chobotnici Jana Kaplického a tak dále,“ napsal v roce 2012 v jedné ze svých prezentací. Kromě několika Louškáčků se může Prchal pochlubit i cenou Effie, Zlatým středníkem nebo pěti oceněními ADC Creative Awards.
Za svou poslední kampaň ale místo ocenění schytal kritiku. Do týmu Andreje Babiše Prchal už jako zkušený marketér nastoupil v roce 2013. Nyní po 10 letech odchází. Podívejte se, jak vedla cesta Marka Prchala k hnutí ANO a zase ven.
Pouze hluboké pohrdání, morální dno