Pří stání nezvládla řízení
Že řidiči během cesty nezvládnou řízení, se bohužel občas stává. V Direct pojišťovně se však setkali se škodou, ke které policisté napsali, že řidička nezvládla řízení při stání auta.
„Vše proběhlo tak, že řidička ve stojícím autě šlápla na plynový pedál, auto se rozjelo a narazilo do stojícího vozidla před ním,“ popisuje mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Psychická újma kvůli nové SPZ
Je až s podivem, co někteří lidé dokáží pojišťovně nahlásit. Při řešení škody z povinného ručení chtěl poškozený uplatnit psychickou újmu z toho, že musí změnit SPZetku, protože mu ji klient Direct pojišťovny při nehodě poškodil. „Tvrdil, že má trauma z toho, že si bude muset zvyknout na novou značku,“ dodává Maťašeje.
Nezůstal ani mastný flek
Klienti občas pracovníky pojišťoven pobaví i tím, jakým způsobem škodu nahlašují. Například řidič náklaďáku zaparkoval na benzince, aby si zašel pro kávu. Mezitím mu však zloděj ukradl auto i s nákladem. „Došel jsem zpět a tam nic, ani mastný flek na silnici,“ popisoval klient.
Další klientka, která způsobila nehodu v opilosti, kdy měla přes 2,5 promile, na otázku, jak k nehodě došlo, řekla: „Já si nic nepamatuji, já byla tak ožralá, že jsem byla ráda, že řídím.“
Podnikání zastavil zápach
Pojištěný provozovatel restaurace chtěl proplatit ušlý zisk, když musel mít měsíc zavřeno kvůli havárii kanalizace. Na dotaz, co trvalo tak dlouho, když běžně oprava trvá nanejvýš týden, odpověděl, že se k potrubí zpočátku nedalo dostat.
Zápach byl tak silný, že musela být dokonce přeložena blízká zastávka tramvaje. „To nás přesvědčilo a peníze jsme klientovi vyplatili,“ popisuje mluvčí pojišťovny.
Buďte první, kdo se k tématu vyjádří.