Další Čech se chystá do vesmíru. Raketu si prý vyrobí sám

Autor: mba -
21. 6. 2019

Vynálezce Míra Čech, který se v minulosti pokusil prokopat zeměkoulí, aby do České republiky přivedl moře, má nové poslání. Chce najít novou planetu a zajistit tak naší vlasti důstojné území, kde si každý Čech najde místo pro sebe a svoji rodinu a nebude se bát říci svůj názor. Jak se Míra na cestu připravuje?

Do vesmíru s balonem?

"Jsme národ poctivých a pracovitých lidí, kteří si poradí v každé situaci," říká Míra. A možná právě toto heslo ho nakoplo k rozhodnutí, že si vesmírné plavidlo postaví sám - bez pomoci SSSR. V místní tělocvičně se tak pouští do výroby balonu, který ho má do vesmíru vynést. Jak moc reálné jsou jeho vize?

Kdo je Míra Čech?

Tento vynálezce a objevitel se již na základní škole se potýkal s vadou řeči, která mu způsobila mnoho nepříjemných situací. I proto se zaměřil především na sebevzdělávání. Mezi témata, která ho nejvíce zajímala, patřila zejména fyzika, matematika, chemie a praktická věda. Řemeslnou zručnost získal na studiích truhlařiny a zámečnictví. Studoval VUT v Brně, ale nedokončil ji – rovnou se vrhl na dráhu vynálezce a objevitele. Oženil se s Jaruškou Novákovou a mají spolu syna. Jeho základním mottem je: Rodina, vlast, věda!

Jak celý jeho projekt dopadne? Sledujte Mírovu cestu zde!

Sledujte pořady Blesk Zpráv

Epicentrum S prezidentem v Lánech Ptám se, pane premiére

Redakce Blesk Zpráv pro vás každý týden od pondělí do čtvrtka připravuje pořad Epicentrum s rozhovory na aktuální témata. Kromě toho vám pravidelně přinášíme názory prezidenta Miloše Zeman v pořadu S prezidentem v Lánech a zpovídáme i premiéra Andreje Babiše.

Buďte první, kdo se k tématu vyjádří.

Další videa