Úterý 19. března 2024
Svátek slaví Josef, zítra Světlana
Oblačno 8°C

Koučka influencerů učí lidi, jak vydělávat na instagramu: Někdy stačí i 200 fanoušků, říká

Autor: ran - 
28. února 2021
21:26

Influencerka Abi radí lidem, co dělat, aby mohli začít vydělávat na instagramu. Říká, že někdo může začít „monetizovat“ svůj profil už při pár stovkách fanoušků, jiní se naopak nemusejí dočkat zpeněžení ani při desítkách tisíc příznivců. „Dokážu dostat profil z nuly na 10 tisíc fanoušků za půl roku,“ říká o svých schopnostech koučka.  

Abi Francesová (26) z britského Hertfordshire je expertka na marketing a učí zájemce, jak prorazit na sociální síti instagram a začít na ní vydělávat. Podle ní má uživatel dobrý předpoklad začít vydělávat, jakmile na obsah svého profilu naláká alespoň 1 000 fanoušků, kteří ho pravidelně sledují. Abi ovšem radí i jedné foodblogerce, která má sice teprve 230 fanoušků, ale už odhodlaně plánuje vydat vlastní kuchařku a prodávat ji.  

Expertní služby slečny Abi vyhledávají hlavně aspiranti na hvězdy sociálních sítí, kteří mají mezi 1 a 40 tisíci příznivců a svojí činností na síti vydělávají. Takovým Abi pomáhá získat více fanoušků a vydělat více peněz.    

Někteří z nich možná někdy v budoucnu budou vydělávat tolik, jako youtuberka Zoe Suggová (30) alias Zoella, jejíž „značka“ má hodnotu v přepočtu téměř 140 millionů korun, nebo australská fitness hvězda Kayla Itsinesová (29), u níž cifra dosahuje neskutečné výše 10 miliard korun.

„Pracuju především s maminkami na mateřské ve věku 20 - 40 let, které vytvářejí své blogy, ale beru si do parády i skutečně mnoho různých instagramových témat, ať už se jedná o módu, modeling, cestování, hvězdy na TikToku, nadšence do Disneyho, vytváření rozpočtů, design domácností, rady proti padání vlasů, XXL módu, nebo kosmetiku pro lidi starší padesáti let,“ vypočítává Abi své portfolio.

Říká, že byznys se na instagramu dá založit na čemkoliv, co majitele účtu, ale hlavně ostatní lidi zajímá. „Udělala jsem z mnoha účtů s nulovou návštěvností účty s 10 tisíci fanoušky za 6 měsíců,“ říká o svých výsledcích Abi, která si sama někdy říká „influencerka influencerů“. Sama má 10 tisíc fanoušků. Své služby nabízí nejen jednotlivcům, ale také firmám.

Začínajícím influencerům radí, ať si najdou tu svoji pravou mezeru na trhu v tom, v čem jsou dobří, nebo co hodně rádi dělají. Nestačí ale dělat prostě jen módu, protože tu dělají všichni. Podle Abi je třeba zaměřit se na nějaký konkrétní segment, ať typově, materiálově nebo jakkoli jinak. Druhá věc je vědět, co fanoušci chtějí, a to jim dávat. Zpočátku také radí uveřejňovat hodně příspěvků, aspoň několik denně, aby na profilu bylo správně živo.

Dalšími radami Abi je, ať lidé s fanoušky hlavně hodně komunikují a dávají jim nahlédnout do svých příběhů. Fanoušci musejí chtít číst příspěvky, a hlavně je sdílet s ostatními, díky čemuž majitel profilu začne získávat nové příznivce. Proto prý příspěvky musejí být buď kontroverzní, vzdělávací, zábavné, motivační, návodné, nebo inspirativní.

Na počtech fanoušků záleží, ale také je důležité, zda má člověk na prodej nějaký vlastní produkt a zda ho dokáže dostat k lidem. Nejlépe pak funguje spojení se známou značkou. Abi také opravuje veřejné mínění o influencerech jako o „nemakačencích“. „S jedním příspěvkem člověk může strávit klidně celý den, pokud chce, aby měl nějaký dopad,“ říká. „A zdaleka nejde jen o focení, ale i další tunu věcí kolem,“ uzavírá.

Aktuální dění

 

Izraelsko-palestinský konflikt:

ONLINE dění v Izraeli Velitel Hamásu Iron Dome

Válka na Ukrajině:ONLINE dění na Ukrajině

Buďte první, kdo se k tématu vyjádří.

Zobrazit celou diskusi