Základní myšlenkou celé expozice, která potrvá až do března příštího roku, je podle něj nahlížení minulosti optikou současnosti. Minulé okamžiky jsou vtělené do nově vytvořených soch, multimediálních objektů a instalací. Autorem většiny z nich je právě Milan Cais.
Každému z devíti alb, které skupina vydala v letech 1988 až 2018, je věnován samostatný prostor. Například projekt Nanoalbum, Nanobook a Nanotour v centru DOX představí originální Caisovy kresby a 3D vizualizace, zvuková instalace i nově vzniklé velkoformátové obrazy a skleněné plastiky. Ty podle návrhů Milana Caise vytvořil sklářský mistr Martin Janecký a ztvárňují podobu všech hlavních postav příběhu.
Atmosféru jednotlivých etap tvorby Tata Bojs výstavě dodávají dobové materiály - fotografie, obaly alb či záznamy z koncertů - i pečlivě provedené rekonstrukce prostor a prostředí, ve kterých hudebníci tvořili. "Chtěli jsme dát lidem možnost zažít si na vlastní kůži stísněný prostor naší první zkušebny, a tak jsme zrekonstruovali prostor suterénu na Hanspaulce se všemi detaily podle dobových fotek," uvedl Cais.
Své místo v expozici zaujme i série takzvaných pokoncertních autoportrétů baskytaristy a spoluzakladatele Tata Bojs Mardoši, kterou započal v roce 1999. Od té doby vzniklo více než 500 snímků kapely s diváky. "Zpočátku jen občas cvaknutý snímek je dnes již nevyhnutelný rituál závěru snad všech našich koncertů. Na fotkách málokdy vypadáme vyloženě dobře; jsme zpocení, unavení, flekatí a pitvoříme se, ale je tam to hlavní - emoce a atmosféra," říká Mardoša.
Tata Bojs získali devětkrát cenu Anděl a řadu dalších ocenění včetně zlatých desek za prodej alb Ležatá osmička a A/B. U příležitosti výstavy vydá Supraphon poprvé na vinylu remasterované Nanoalbum jako 2LP.