Automobilka rovněž plánuje, že v době vstupu na americký trh provede změnu svého jména, což si vyžádá investici přes 100 milionů dolarů (zhruba 2,5 miliardy Kč).

Dřívější informace agentury Reuters nicméně naznačují, že Mahindra se k plánu Ssangyongu vstoupit na americký trh staví opatrněji a klade důraz spíše na zahájení výroby jeho automobilů v Číně. "Je pravda, že kolem vstupu do USA panuje řada obav," uvedla dnes firma Ssangyong. "Domníváme se, že americký projekt bude pro náš podnik zlomový. Takže to s Mahindrou plně prodiskutujeme," dodala.

Ssangyong je čtvrtým největším výrobcem osobních automobilů v Jižní Koreji a soustředí se na sportovně-užitkové vozy. Firma se v roce 2011 dostala na pokraj kolapsu, před kterým ji zachránil její nynější indický vlastník. Korejská automobilka letos počítá s prvním celoročním provozním ziskem od roku 2007.