Zadání zřejmě znělo: „Mládenci, buď nám to tu naživo pěkně rozpohybujete a oba pěkně zbohatnete, nebo nic.“ O výši honorářů pro chlapce, kteří denně snídají vtipnou kaši, kolují různé zvěsti. Podle jedné stojí Novu oba víc, než nové kulisy.
Mno, nová, lepší scéna stála Novu 6 miliónů korun, což je zřejmě příliš i na klauny takové kalibru, jako je Genzer a Suchánek. Dneska už ale nic není zadarmo a takový reflektor, jářku, také stojí nějakou tu pětku.
Talentové soutěže (Talentmania na Nově a Československo má talent na Primě) se poprvé střetly 28. srpna. Dřív už to nešlo, leda že by se vysílaly i v Chorvatsku. Tehdy, na konci prázdnin, zvítězila Nova se ziskem 1 336 000 diváků. O 200 tisíc víc než Prima.
Na Nově určitě neslavili, čekalo se početnější obecenstvo. Sněhová koule se dala do pohybu.
Druhou neděli (5. září) těsně získala pro sebe Nova, i když celkově diváků opět ubylo. Nově nepomohlo ani to, že celý týden předtím divákům nenechala od soutěže vydechnout.
Třetí neděli (12. září) už se přehouply misky vah ve prospěch Primy. Její talentovou soutěž sledoval 1 088 000 diváků a Nova klesla těsně k magické hranici jednoho miliónu.
Čtvrtou neděli (19. září) Nova klesá pod milión a Prima dosahuje svého druhého nejlepšího výsledku. Méně než milión v hlavním vysílacím čase, i když v neděli, to už je hodně málo. Začíná to připomínat propadák Big Brother s jeho svalnatými soutěžícími.
Pátá neděle (26. 9.) definitivně otevřela dveře komickému duu GS do talentové soutěže na Nově. Výsledek pod miliónem, a co víc, sledovanost Primy se vyšplhala na 1 300 000. Nůžky se začaly rozevírat, sněhová koule nabývat obřích rozměrů.
Je třeba přiznat, že Genzer se Suchánkem jsou o dost vtipnější, než Alena Šeredová. Upřímně řečeno si nevzpomínáme na její jediný vtip. Pěkná ale byla, no nic, ciao.
Výsledky sledovanosti posledního klání dosud nejsou známy, ale je jisté, že oba klauni nějaké diváky přitáhli. Mimo jiné proto, že se jejich vstupu do soutěže věnovaly na titulní stránce hlavní společenské deníky.
Mohou ale udělat Nově medvědí službu. Přitáhnou nové diváky, kteří když zjistí, že Tele tele bylo lepší, přepnou v reklamní pauze na konkurenci.