Vyzkoušejte letní novinku KINLEY TONIC ZERO

Kinley, oblíbená značka toniku, která je pod křídly The Coca-Cola Company, zažívá v posledních letech nebývalý růst. Jen v loňském roce totiž Češi vypili na 5 milionů litrů toniku této značky.

S více než pětinovým podílem na trhu se tak značka loni vyšvihla na první příčku na trhu s adult nápoji, tedy trhu sycených nápojů pro dospělé. U sousedů na Slovensku tomu nebylo jinak. Prodeje tohoto populárního nápoje vzrostly dokonce o více než třetinu na stejný objem jako v Česku.

Obliba toniku v Česku raketově roste

Tonik je oblíbený nápoj s nahořklou chutí, který má velmi dlouhou historii. První zmínky o toniku pocházejí již ze 17. století, kdy měla údajně vzniknout jakási první verze toniku, tedy chinin rozpuštěný ve vodě, který podle legendy vyléčil hraběnku z Chinchónu. Na chuť tomuto netypickému nahořklému nápoji přišli i Češi. Jasně to dokládají i prodejní data společnosti Coca-Cola. „Češi loni vypili téměř 5 milionů litrů toniku značky Kinley. Ve srovnání s rokem 2020 jde o 70% nárůst. Značka Kinley se tak nově stala s více než pětinovým tržním podílem lídrem na českém trhu v kategorii sycených nápojů pro dospělé. Značce z portfolia společnosti Coca-Cola se dařilo i na Slovensku. Její prodeje tam vzrostly o více než třetinu,“ potvrzuje Jakub Will Loos, ředitel marketingu ve společnosti Coca-Cola ČR/SR.

Autor: Coca-Cola Česká Republika s.r.o.

Kromě vynikající chuti toniků Kinley, kterou si zákazníci při pandemickém omezení provozu restaurací a barů o to více dopřávali doma, pomohlo značce rovněž navýšení investic do marketingu. Také letos plánuje značka Kinley dynamicky růst. Pomoci jí k tomu má mimo jiné i nový nápoj Kinley Tonic Zero, který si zákazníky získá svou svěží chutí bez cukru. Uvedení této novinky na trh je součástí snahy společnosti Coca-Cola nabízet zákazníkům alternativy bez cukru a dál rozšiřovat základnu Zero produktů.

Rostoucí obliba toniků značky Kinley se projevila také na letošních výrobních plánech firmy. Pro rok 2022 očekává v rámci celé značky Kinley dodávky na český a slovenský trh v objemu 17 milionů litrů toniku. Ve srovnání s loňským rokem se jedná o 26% nárůst. Češi i Slováci tedy budou mít svého oblíbeného nápoje dostatek.

Autor: Coca-Cola Česká Republika s.r.o.

Kinley láká své zákazníky na svou skvělou řadu nealko nápojů inspirovanou atmosférou světových metropolí či vynikající nabídku míchaných nápojů od barmana Tomáše Kubíčka. Celá kampaň nese název Život chutná lépe po páté.