Podle serveru aktualne.cz by měly být základní znaky loga zachovány. Nejradikálnější přeměnou by mělo být odstranění černého kruhu s názvem společnosti. Ten nahradí kruh modrý. Logo by mělo být zeleno-modro- bílé a klasický okřídlený šíp je v této verzi širší a působí robustně. Automobilka se ale ke změně loga odmítá vyjádřit.
V historii automobilky, která sahá až do roku 1895, by to bylo v pořadí šesté logo. Stávající černo-zelené provedení loga používá Škoda Auto od roku 1994. Předchozí firemní znak s okřídleným šípem, který měl modro-bílou barvu, mladoboleslavská automobilka používala od roku 1926.






Ten chytrolín co tenhle znak vymyslel nemá ke škodovce žádný vztah,je to pro něj jen kšeft. Pošlapat tradici a krásné logo.Jestli na to Škodovka přistoupí tak u mě skončila a vždy budu propagovat původní logo a kdybych se náhodou dostal k novému logu okamžitě ho vyměním.
Moc se mi líbí nová Oktávka II a Superb II , ale je to šíleně drahý pro nás obyčejné.