A co mohl (nejen) francouzský prezident Nicolas Sarkozy obdivovat? Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější kousky na čtyřech kolech a ve stručnosti je představili. Pokud jste se letos do Paříže nedostali, pokochejte se díky Blesk.cz a Auto.cz nyní a seznamte se s auty, která by chtěl mít v garáži snad každý motorista.

Lamborghini Sesto Elemento

Lamborghini Sesto Elemento
Autor: Auto.cz

Bestiální koncept italské automobilky svými ostře řezanými tvary až nahání hrůzu. Lehoučké desetiválcové auto z karbonu dokáže na stovku zrychlit za 2,5 sekundy a uhánět rychlostí hodně přes 300 km/h. S touhle raketou by si bodový systém asi moc nerozuměl...

Lotus Esprit

Lotus Esprit
Autor: Auto.cz

Nástupce legendárního Espritu (který si možná pamatujete z filmu Pretty Woman, kde s ním jezdil Richard Gere) nebyl na stánku Lotusu sám – spolu s ním se představila další šestice novinek, taktéž převážně konceptů. To abychom věděli, na co se v příštích letech máme připravit. Lotus tím ukazuje, že recept na nabroušené sporťáky rozhodně nezapomněl.

Škoda Octavia Green E Line

Škoda Octavia Green E Line
Autor: Auto.cz

Budoucnost aut je v elektřině, to ví každá automobilka. Zdaleka ne za každou ale stojí silný koncern jako za Škodovkou...a zdaleka ne každá si tak může dovolit vývoj vlastního elektromobilu. Ten mladoboleslavský je odvozen od Octavie Combi a na jedno nabití ujede zhruba 140 kilometrů.

Porsche 911 Speedster

Porsche 911 Speedster
Autor: Auto.cz

Co by to bylo za výčet, kdyby v něm nebyl aspoň jeden „poršák“. Tenhle modrý kousek má připomenout legendární model 356 Speedster, oproti němu mu ale něco chybí – elegance. Z profilu totiž vypadá jako hrbáč Quasimodo.

Citroen C4

Citroen C4
Autor: Auto.cz

Citroen představil na domácí půdě novou generaci oblíbeného modelu nižší střední třídy, konkurujícího například Golfu nebo naší Octavii. Vybrat si můžete ze šestice motorů, tří nafťáků a tří benziňáků. Nejrychleji pojedete s 1,6 THP, to má pod kapotou 155 koní.

Ford Focus

Ford Focus Combi
Autor: Auto.cz

Třetí generace Focusu se konečně dočkala i karosářské verze kombi. V Paříži tak poprvé mohla stát trojice hatchback, sedan a kombi vedle sebe. Pro náruživější řidiče má Ford připravenou zatím nejsilnější verzi Focusu nazvanou ST o výkonu 250 koní.

648937:gallery:true:true

Fotogalerie
7 fotografií