Přestože mnoho návrhářských zkušenosti zatím nepobral, už jeho obrázek rychlostí blesku koluje na internetu. Nakousnuté jablko s podobiznou Steva Jobse si mnoho lidí oblíbilo k vyjádření smutku nad ztrátou tohoto vizionáře.

Přitom Mak logo vytvořil k úplně jiné příležitosti, a to když na konci srpna Jobs z Applu kvůli rychle postupující rakovině slinivky odcházel. Obrázek měl vyjadřovat fakt, že Jobs bude mít v Applu vždy své místo. Když Jonathan svůj výtvor zveřejnil, přišel mu tak jednoduchý, že se bál, jestli je originální. Nikdo to nezpochybnil.

Už ve čtvrtek po všech sociálních sítích obrázek koloval. Autor prý obdržel mnoho vzkazů, e-mailů, přání a navíc i nabídku práce. Mark se k ní ale blíže nevyjádřil. Aukční portál eBay na šílenství kolem střízlivého loga reagoval rychle a během pár hodin nabídl upomínkové předměty právě s tímto motivem.

Fotogalerie
20 fotografií