Tyto překvapivé výsledky přinesla britská televize BBC v dokumentu "Tajemství superznaček." Tvůrce překvapil fakt, že lidé jsou kvůli koupi nového iPadu 2 ochotni nocovat před Apple Storem, aniž by obchod nabízel nějakou zajímavou slevu nebo dokonce zboží zadarmo. Přitom se "iHračky" řadí mezi dražší zařízení.

Odpověď našli při magnetické rezonanci mozku zarytého fanouška Apple. Redaktor magazínu World of Apple Alex Brooks je v komunitě známý tím, že nakouslé jablíčko zarytě miluje a myslí na něj skoro pořád. Při skenování mozku vědci odhalili, že při sledování obrázků například s iPhonem se Alexovi aktivovaly stejné části mozku jako silně věřícímu člověku při myšlence na Boha nebo pohledu na náboženské symboly.

V dokumentu tak dochází k "vědeckému" závěru, že Apple je jistou formou náboženství a láska k němu je stejně nezpochybnitelná a nevyvratitelná jako láska k Bohu. V dokumentu dále promluví i biskup z Buckinghamu, který nachází vizuální podobnosti v obchodech Apple a katedrálách. Zmiňuje kamenné podlahy nebo produkty vystavené na malých oltářích.

Fotogalerie
5 fotografií