NHL 12 se pyšní novým fyzikálním modelem, který ukazuje, že hokej je hrou pro opravdu tvrdé chlapy. Kontakt mezi hráči je propracovanější a nedojde jenom na klasické pěstní souboje se shozenými rukavicemi. Protihráče můžete i prorazit skrze mantinel a poslat ho na střídačku. Až mu odlétne helma. Nově se do bitek může vložit i samotný gólman. I vy ale na druhou stranu na něj taky budete moci útočit, a to nejenom střelami. Do brankáře můžete najet, složit ho k zemi, a pokud se rozhodčí nedívá, můžete tak střelit gól. Celkově rozhodně není o bitky v NHL 12 nouze a jsou opět propracovanější, než minule. V EA Sports je mají evidentně rádi.

Citlivější přihrávky

Nové NHL 12 je díky bitkám agresivnější, než kdy předtím, ale hra se neobejde bez taktiky. Přepracovány byly přihrávky, jejichž sílu může hráč ovlivnit stiskem tlačítka. Přihrávky tak nyní máte více pod kontrolou. Umělá inteligence spolu i protihráčů je dobrá, i když jsme si nevšimli nějakých výrazných změn. V přepracovaném profesionálním režimu si budete muset vybojovat svými výkony každou vteřinu. Trenér musí vidět, že vámi vytvořeným hráčem střílíte góly, nebo jste rozený bitkař, který sundává jednoho protivníka za druhým. Jinak půjdete z ledu pryč! Ostatně editor postav je na vysoké úrovni, jako vždy.

6 fotografií

Kompletní soupisky, statistiky a licence

NHL 12 je na konzolích vybaveno českými titulky. Disponuje oficiální licencí nejenom NHL, ale i AHL, DEL, SEL, KHL a další. České hráče samozřejmě nejvíc potěší přítomnost Tipsport Extraligy ledního hokeje. Ve hře si zahrajete nejenom s aktuálními hvězdami zámořské NHL. Zpět jsou legendární hráči jako Wayne Gretzky nebo Mario Lemiux. Z těchto hráčů si přitom můžete stvořit i vlastní tým! A pokud by vám to vše bylo málo, můžete si zahrát v režimu zimní klasiky i pod otevřeným nebem. Multiplayer si je možné zahrát na jedné konzoli. K dispozici je ale samozřejmě o online hra. NHL 12 nepřináší možná oproti minulému ročníku žádné zásadní změny, ale pořád je nejlepší hokejovou hrou široko daleko.

Aktuální statistiky

Licencované soutěže NHL i ELH

Kontakt s brankářem