To naznačuje, že zákazníci už jsou přesyceni tradičními plackami s dotykovými displeji a získat jejich pozornost je čím dál obtížnější. Konkurence v segmentu „hloupých“ telefonů bez klasického operačního systému je proti těm chytrým zhruba desetinová (na jeden tlačítkový model na trhu připadá zhruba 10 smartphonů), Nokia 3310 má tedy úspěch téměř zaručen.

Na druhou stranu to neznamená, že by lidé rázem zahodili svoje Samsungy, iPhony a Huaweie a šli si místo toho koupit Nokii s hadem. To jen jeden uspaný segment zaznamenal trochu vzrušení s obnoveným modelem známého jména.

Počítá se s tím, že díky nízké ceně (cca 1 500 Kč) si lidé koupí 3310 spíš z nostalgie nebo recese a budou ji používat jako záložní sekundární mobil. A nebo za chvíli bude ležet v šuplíku, stejně jako mnohým ještě dnes ta původní 3310.