Celá „soutěž“ spočívá v odpovězení na čtyři otázky a vložení telefonního čísla. Pokud potom oběť potvrdí souhlas se soutěží odesláním SMS zprávy, budou jí doručovány prémiové zprávy, kdy cena jedné je 99 korun. Může to být jedna SMSka týdně, ale i několik denně. Rozhodně tedy může jít o drahý špás.

Důležité: Šíří se podvodná kampaň lákající na slevy v supermarketech. Neklikejte na ni

Jak uvádí CSIRT, soutěž provozuje společnost DIMOCO, na kterou před pěti lety podal žalobu ČTÚ a aktuálně se jí pro tyto podvody zabývá také ČOI. Několik vln totožných soutěží jsme zaznamenali i během loňského roku a provozovatelům očividně stále fungují.

Soutěž si můžete prohlédnout na webu appositewinner.faith, rozhodně se do ní ale nezapojujte
Autor: Živě.cz