Z prvního scénáře byl herec nadšený, ale měl k němu výhrady. „Scenáristu Petra Kolečka obdivuju. Na druhou stranu jsem se vymezil vůči určitý ukňouranosti a povolenosti postavy. Přál jsem si, ať je Luďan větší slon v porcelánu,“ prozradil Hofmann. „A kluci mi to umožnili. Když jsem dostal poslední verzi scénáře, tak jsem se opravdu jenom těšil,“ popsal herec úpravy podle svých představ. A tím to nekončilo.

„Některé části scén jsme odbavili úplně podle scénáře. A tam, kde se hodně urodilo, tak režisér Honza Prušinovský si natolik věřil, že klidně nechal jet kameru, a dokonce někdy i říkal stop o něco později, jestli náhodou něco od nás nepřijde,“ zavzpomínal na improvizaci při natáčení herec. „A my jsme si občas dělali radost. A když se to nepovede, tak za námi Honza nepřijde říct nám, že jsme idioti,“ přiznal představitel Luďana, že ne pokaždé se všechno povedlo.

 

Fotogalerie
37 fotografií