„V posledních dnech před porodem manželky prince Harryho, Meghan, byl královský pár v šoku, když se dozvěděl, že DNA test, který se prováděl z plodové vody (běžně používaný u královských porodů), odhalil, že Harry NENÍ otcem miminka," stojí v článku magazínu Globe. 

Magazín dále tvrdí, že si Harry odmítá připustit, že by nebyl otcem malého Archieho. Jejich tvrzení podkládají výrokem blízkého zdroje z královského paláce. „Harry byl naprosto zdrcen, veškerá radost z narození miminka se okamžitě vypařila," odhaluje zdroj. Podle něj, po zjištění výsledku testu, Harry doslova zbělal a Meghan propukla v pláč. „To není možné, to nemůže být pravda," vykřikovala údajně vévodkyně.

Princ Harry měl podle nich následně podstoupit další DNA test, který naopak ukázal, že ve skutečnosti JE otcem Archieho. I přes jeho pozitivní výsledek ale prý v ostatních členech královské rodiny stále přetrvávají pochybnosti.

Magazín Globe má ovšem notorickou pověst v publikování mnoha nepravdivých nebo vymyšlených příběhů o královské rodině, z nichž mnoho je právě o princi Harrym. V březnu loňského roku například obvinili prince Harryho z otcovství nemanželského dítěte.

Před třemi měsíci zase o královském zrzkovi napsali, že testy DNA odhalily, že není synem prince Charlese (70). Jeho otcem podle nich je bývalý královský bodyguard Mark Dyer. Královská rodina se zatím k nařčení plátku  nijak veřejně nevyjádřila. Zajímavé ovšem je, že jim od zveřejnění posledního článku přestaly fungovat webové stránky...

VIDEO: Harry poprvé o dítěti s Meghan: Nejdůležitější slovo uvízlo v hrdle!

Video
délka: 01:35

Harry poprvé o dítěti s Meghan: Nejdůležitější slovo uvízlo v hrdle! Reuters

Fotogalerie
106 fotografií