Být svůj, ředit stádní uniformitu trendů, je samozřejmě skvělé, ale musíte na to mít sílu osobnosti, schopnost výstřednost unést, což, troufám si říci, není případ populárního herce a zpěváka. Většina outfitů se s jeho typem příliš neslučuje, nepůsobí v nich uvěřitelně, ale spíš dělá dojem fashion panáka. Což je špatně, neboť právě ona přesvědčivost, uvěřitelnost z parádníka dělá pro jiné inspirativní módní ikonu.

Dyk úlohu extravagantního luxusního šviháka sehrál i na nedávném karlovarském filmovém festivalu, jenž je oblíbenou scénou jeho módní exhibice a nejinak tomu bylo pár dnů poté na pražské premiéře snímku Domácí péče, kam svou Táňu, která ve filmu hraje, doprovodil. A v břízovém, modrými linkami kára vzorovaném obleku působil jako přerostlý malý Bobeš, který nedospěl do dlouhých, mužů hodných nohavic.

Rozpaky tentokrát budila i extravagantně laděná Vilhelmová, jež sivý, pod boky sahající a na monstrózním zvonu hrubě tkané sukně se zasekávající živůtek vyšperkovala z fotografie nepříliš čitelným závěsem, který se signálně barevnými náušnicemi neladil. A sporné jsou i kotníkové boty postavené na kontrastu černé a svítivých neonů, jež i přes špalkový podpatek dojmu laních nožek nenahrály. Zkrátka bohužel ani paní Tatiana takovou extravaganci neutáhne. Lady styl, jež na premiérách běžně praktikuje, a subtilní lodičky ji sluší víc.

Fotogalerie
11 fotografií