Anička, jak si zpěvačka říká, si podmanila diváky The Voice od samého začátku, a tak nebylo velkým překvapením, když nakonec skončila jako absolutní vítěz celé soutěže. Po dlouhých třinácti letech se jí tak splnil sen, stát se známou a populární zpěvačkou. V roce 2006 se totiž účastnila třetí řady soutěže Česko hledá SuperStar, ve které ji ale nekompromisně zařízla porota, když ji nepustila ani do semifinálové dvacítky.

Tatínek Aničky pochází z afrického Beninu, maminka je Slovenka, ale zpěvačka vyrůstala v Praze. Jsou to výborní lidé, hrozně milí a Anička je strašně slušná holka," prozradili Blesku před třinácti lety jejich sousedé. Vzhledem k jejímu odlišnému vzhledu to ale neměla Anička a její rodina v České republice vždycky úplně nejjednodušší. Její tatínek byl v minulosti dokonce napaden, právě kvůli odlišné barvě pleti a s nadávkami se setkal i na vysoké škole.

V reakcích na její vítězství je přibližně polovina diváků spokojená, její triumf si přáli a drželi jí palce. „Annamária byla perfektní, skromná a úžasná zpěvačka. Vítězství si zasloužila," zní jeden z mnoha komentářů na sociálních sítích. Další velká skupina diváků fandila Jakubovi Moulisovi, který soutěžil pod vedením Pepy Vojtka (53), nebo Elišce Urbanové, kterou vedl Vojta Dyk (33). Jejich reakce na sociálních sítích pochopitelně tento fakt odrážejí.

Velkým překvapením jsou ale stále v dnešní době reakce na její barvu pleti a národnost. „Vítěz byl předem dán, je přeci moderní multikulti. Je to hnus. Jak TV Nova a ČT lezou EU do prd...," rozčilovala se na facebooku divačka Iveta. „Ona to nebyla československá soutěž?" ptá se ironicky další. „Není to Feri?" rádoby vtipně hodnotí její vzhled divák Tony.

V diskuzích na internetu se dá najít opravdu ledacos, ale jeden z příspěvků na facebooku nás zarazil. Zpěvačka Leona Šenková (26), z první řady Česko Slovenské SuperStar, kde vypadla ve třetím finálovém kole, měla k jejímu vítězství co říct. „Zajímavé, že já byla na vítězství moc tlustá a tady to najednou po deseti letech nevadí," napsala dotčeně do diskuze zpěvačka.

Leona Šenková se obula do vítězky The Voice
Autor: Facebook

Někdy se zkrátka vyplatí si na své štěstí počkat, stejně jako v případě Aničky. „Není důležité, že vyhrála, ale jestli se dokáže prosadit i po soutěži - snad to nebude další rychlokvaška," uzavírá diskuzi fanoušek soutěže.

The Voice Česko Slovensko: Energická zpěvačka roztančila studio! TV Nova

42 fotografií