A to by tak k ději stačilo. Čtvrté pokračování ságy Resident Evil, která se inspiruje herní předlohou, je ještě horší, než byl díl předchozí. Ačkoli může být jistým lákadlem 3D grafika od režiséra Jamese Camerona, děj je fádní a nereálný. A vlastně ani ta grafika není nijak excelentní. Příkladem je například tupý, nepochopitelný, třicetivteřinový pohled do temnoty kanálu.

Ukázky z filmu Residence Evel Afterlife
Autor: Falcon.cz

Trapná řežba

Když hrajete počítačovou hru, nezastavíte se uprostřed místnosti a nepočkáte, až vás kamera obletí, nerozhlížíte se, prostě běžíte od nepřítele k nepříteli a mačkáte tlačítka, dokud vám síly stačí. A přesně takový pocit budete mít z úvodní řežby. Žádné pauzy ani filmové momenty, jen nasekaná akce, při které padají k zemi pěšáci. Bez efektu, emocí a jakéhokoliv důvodu.

Ukázky z filmu Residence Evel Afterlife
Autor: Falcon.cz

Ve snímku je použito neuvěřitelně hodně zpomalených záběrů, které linii děje jenom kazí a zbytečně pozastavují. Režisér Paul Edward Anderson se navíc nechal převálcovat možnostmi nové filmové třídimenzní reality a vlastní nápady asi úplně vynechal. Výsledkem jsou proto mimo jiné i nepřirozeně vypadající postavy. Česká premiéra snímku v kinech je 23.9.