Chystají vagon pro Čechy, kteří chtějí mít sex přímo v metru? Diví se v Chile
K úsměvnému ztracení se v překladu došlo v Jižní Americe. Jeden chilský server totiž reagoval se zděšením na zprávu z Prahy, že dopravní podnik chystá speciální akci pro nezadané cestující. DPP se prý chystá zřídit v metru poslední vagon pro ty, kteří chtějí mít v metru sex! Chybička se však vloudila, záměr je jiný - zavést kontroverzní seznamku v podzemí.
Chilský server 24horas.cl pochopil pražskou zprávu špatně. Dopravní podnik se nechystá zřídit poslední vagon pro lidi, kteří si chtějí užít sexuální dobrodružství v metru, ale pro nezadané, kteří chtějí najít vztah. Speciální akce by měla spočívat v tom, že do posledního vagonu metra budou moct lidé pouze lidé, kteří se budou chtít seznámit.
Akce v metru: Rozpaky i bez sexu
Akce "poslední vůz metra pro nezadané" však budí rozpaky. "Lidí, kteří jsou sami a nemají čas v uspěchané době poznat nikoho dalšího, je kolem nás stále víc a víc. Metro denně přepraví okolo milionu lidí, je tedy velká šance, že by to mohlo vyjít. Jen musí vědět, kde a kdy se mají dívat kolem sebe a právě v tom jim chceme hledání ulehčit," vysvětloval však Blesku mluvčí ROPID Filip Drápal.
Jenže má to svá úskalí. "Vytváření marketingových kampaní na podporu městské dopravy je potřeba, ale v případě vyhrazení celého jednoho vozu metra pro nezadané se téměř s jistotou nesetká s úspěchem," míní dopravní expret Miroslav Vyka na serveru lidovky.cz.
Dopravní expert: Překážky pro cestující
Podle experta může jít i o snahu odpoutat pozornost od vážných problémů dopravního podniku. Hrozí prý také, že poslední vůz by zel prázdnotou, zatímco ostatní by byly přeplněné. Nebo že by do vagonu nastupovali pouze partnerky chtiví muži, zatímco ženy by se obávaly pohledů "nadrženců".
V neposlední řadě jde podle odborníka i o překážku pro lidi, kteří jen tak tak dobíhají metro a mají tu "smůlu", že jsou zrovna zadaní. Do posledního vagonu by zkrátka neměli.
Plánovaná kontroverzní akce tak zatím vyvolává řadu otázek. Kdo by kontroloval, zda je člověk skutečně zadaný? Že by třeba revizoři? A museli by podstoupit kvůli tomu nějaké speciální školení?
na magistrátu hl. města Prahy i v dopravních podnicích je to samej c.ou.rák,