Výstavě dominuje kresba zabírající přes dva metry čtvereční, v níž Matuška vyobrazil zdroje svého vnímání světa od vzorů z dětství a dospívání po tuzemské i zahraniční politiky dneška i nedávné historie. Matuška odkazuje i k tomu, jak lidé běžně a dobrovolně vnímají dění světa zprostředkovaně, v poslední době především přes média, a takový obraz berou za jediný správný.

Tomu odpovídá i název výstavy - objevují se v něm indiáni z dětství, voda, kterou autor miluje v její divoké podobě mořských vln, ale i odkaz na známé obrázky prezidenta Miloše Zemana brázdícího rybník u jeho letoviska na žlutém člunu s pádly. Tento motiv se opakuje na několika obrazech a Zemanovy vulgární výroky na adresu ruské punkové skupiny Pussy Riot jsou zase jedním z inspiračních zdrojů hlavní vystavené kresby. Dominuje jí stylizovaná ženská figura, z jejíhož rozevřeného klína vylézají červi.

"Voda, bůh a baseball. Limity poznání na YouTube, Jágr, Merkelová, co mi řekl táta sládek a co rád dělám ve vaně. Výstava představí klasickou maskerovskou dialektiku - popis pokroucené situace, její okamžité relativizování a syntézu ve formálním experimentu s pozitivem i negativem. Jenže Masker je v kristových letech, tentokrát jsme se na Wikipedii proklikali o něco dál a všechno se začíná zamotávat," představuje výstavu v průvodním slovu publicista Michal Nanoru.

Jakub Matuška patří mezi výrazné tuzemské mladé autory, 29. října mu bude 34 let. Po pražské Vysoké škole uměleckoprůmyslové studoval i na Akademii výtvarných umění u Vladimíra Skrepla, má za sebou i studium na Cooper Union v New Yorku a na londýnské Middlesex University. V roce 2011 získal Cenu NG 333, kterou udělovala Národní galerie mladým umělcům. O rok dříve jeho jméno figurovalo mezi finalisty Ceny Jindřicha Chalupeckého. Pod přezdívkou Masker proslul na graffiti scéně, společně s dalšími pěti autory reprezentoval Českou republiku na Expo 2010 v Šanghaji. Následovaly jeho samostatné výstavy v Londýně či Paříži.