"Díky rozšíření prodejní sítě, úspěšné marketingové strategii a věrným zákazníkům se tržby z prodeje zboží v roce 2016 zvýšily o 88 milionů korun a počet prodaných párů obuvi se zvýšil o 5000," uvedla firma ve zprávě. Společnost podle svých internetových stránek prodala 3,72 milionu párů obuvi.

Loni byly otevřeny dvě prodejny, jedna byla uzavřena a jedna přemístěna, 11 obchodů prošlo modernizací. Na konci loňského roku měla značka v Česku 110 obchodů a zaměstnávala zhruba 800 lidí.

Deichmann-obuv je dceřinou společností německého koncernu Deichmann-Schuhe Service, který vznikl v roce 1913 v Essenu. V Česku je od roku 2003. Firma je největším maloobchodníkem s obuví v Evropě. Působí v 26 zemích a má nyní 3857 prodejen.

Mezi další velké prodejce obuvi v Česku patří firmy Baťa, Humanic či CCC. Prodej obuvi ČR se pohybuje kolem čtyř párů za rok na osobu.