Největší podíl na tržbách má prodej reklamního času, a to 2,76 miliardy korun. V předchozím roce to bylo 2,5 miliardy korun. Nárůst televize zaznamenala především díky přílivu klientů z počátku roku, kdy někteří zákazníci přestali inzerovat na Nově kvůli změnám v obchodní politice této televize. V roce 2012 Prima za vlastní výrobky a služby utržila 2,6 miliardy korun.

Loňský růst Primy dále podpořilo spuštění kanálu Prima ZOOM a pokračující spolupráce s TV Barrandov při prodeji reklamy. FTV Prima loni změnila obchodní model, kdy většinu tržeb za prodej reklamního času realizuje prostřednictvím společnosti Media Club. Do roku 2012 byly tyto tržby realizovány přímo.

FTV Prima provozuje celoplošné televizní stanice Prima, Prima Love, Prima Cool a Prima Zoom. Televizní skupinu Prima vlastní rovným dílem švédská společnost MTG a GES MEDIA EUROPE podnikatele Ivana Zacha. V letošním roce se do čela FTV Prima vrátil Marek Singer, výkonný viceprezident MTG pro střední a východní Evropu.