Tržby firmy vzrostly navzdory poklesu prodeje aut. Celkem firmy prodala 1699 vozů, o šest procent méně než loni. Za celý letošní rok chce firma vyrobit necelých 7000 vozů. Loni automobilce klesl prodej o pět procent na 6922 aut. Firma záměrně omezila počet dodaných automobilů, aby udržela exkluzivní status značky a zvýšila hodnotu svých vozů.
Největším trhem Ferrari jsou Spojené státy. Prodej zde stoupl o osm procent. V Británii, která je největším evropským trhem automobilky, prodej stoupl o tři procenta. V Japonsku se prodej více než zdvojnásobil a Itálie začíná opět růst.
Ferrari patří italské automobilové skupině Fiat. Podle posledního žebříčku společnosti Brand Finance je Ferrari nejsilnější značkou světa. Síla značky se odvozuje od ziskové marže, průměrného výnosu na zákazníka, marketingových a reklamních výdajů a kvalitativních ukazatelů, jako jsou vliv značky a věrnost zákazníků.