DISKUSE K ČLÁNKU

endi:Nezáleží či je to york alebo pitbul..chovateľ alebo majiteľ si má vycvičiť psíka ako sa patrí aby nikomu neublížil.Je to ako s deťmi ako si ich vychováme také budú ako napísala babca.Ale som za,že väčšie plemená psóv by mali mať náhubky keď idú medzi ludí.

(15. 02. 2009 14:13)

babca:Libi se mi, ze jsou tady jenom kladne prispevky, pes, to je podoba cloveka a vzdycky se chova tak, jako jeho pan, je to stejne jako u deti, chovaji se tak, jako jejich rodice, protoze je to naucili.

(14. 02. 2009 21:04)

zirafa:Před několika lety jsem nastoupila jako účetní do malé soukromé firmičky.Sídlila ve vilce se zahradou, na zahradě byl kotec a v kotci vlčák.Bylo mi doporučeno, abych se ke kotci ani nepřibližovala, že je velice ostrý. Po několika dnech mi to nedalo a šla jsem se na toho "zabijáka" podívat. Jakmile mě zmerčit, začal vyvádět tak, že div kotec nerozbil. Zubama se snažil roztrhat pletivo a štěkal jak pominutý.Chvíli jsem ho z uctivé vzdálenosti pozorovala a pak jsem odešla. Druhý den jsem na něho začala mluvit.. Chodila jsem za ním každý den a povídala jsem si s ním.Štěkal na mě čím dál míň...Za týden jsem mu donesla loupáček a tím jsem si ho koupila úplně, už se nechal přes pletivo i podrbat. No dopadlo to tak, že za 14 dní jsem mu čistila kotec, nosila žrádlo a vodu,hráli jsem si na zahradě.. Skákal radostí, jen mě ráno viděl jít do práce... Majitelé nevěřili vlastním očím, psa se báli i letití zaměstnanci. Asi nikdo z nich nepochopil, že pejsek potřebuje společnost, vlídný slovo a hlavně lásku! Bohužel, Bak už je v psím nebi, ale dodnes na něho vzpomínám...

(13. 02. 2009 23:02)

kajka:nemají žádné zkušenosti pak se o něj neumí postarat a tak to dopadá, tahle diskuze je na hodně dlouho.......

(13. 02. 2009 18:18)