Pošta vymyslela "zlepšovák": Pošťačky budou při roznášení mapovat ceny benzínu

Česká pošta má opravdu talent na vymýšlení nových služeb. Místo toho, aby se soustředila na prosté a včasné doručování zásilek, pošťačkám teď nově přidělá další práci. Budou totiž zjišťovat ceny benzinu na benzinkách, kolem kterých ve svém rajónu chodí.
Určitě každý řidič někdy řešil, nebo stále řeší otázku levné pohonné hmoty. Ušetřených sto korun na jedné nádrži vám minimálně vykouzlí úsměv na tvář. Pro lepší orientaci je jistě dobrý seznam benzínek s cenami pohonných hmot.
Jeden takový teď chystá Česká pošta. Jak píší dnešní Hospodářské noviny, pošta připravuje nový web, kde budou ceny benzínu a nafty. A ceny nebude zjišťovat nikdo jiný než pošťáci a pošťačky. K už takhle fyzicky náročné práci budou muset do bločků či telefonů opisovat ceny i těch nejzapadlejších benzínek.
Místo balíků další výmysly
Možná kdyby pošta vynaložila svoje zdroje a energii na zdokonalování stávajících služeb, nikoliv vymýšlení nesmyslů (neboť několik podobných webů již existuje), nemuselo by být tolik nespokojených zákazníků.
A co víc – jistě si každý vzpomene na nedávno zveřejněná videa, kde si pracovníci pošty pohazovali a kopali s balíky svých zákazníků. Aféra vyvolala na internetu obrovskou vlnu diskuzí, ke kterým toho pošta moc neřekla.
Prý v polovině dubna
Pošta připravuje projekt s ministerstvem průmyslu a obchodu, funkční by mohl být od poloviny dubna. Jestli se ale jedná o klasicky udávaný termín, mohlo by to být, podobně jako třeba registr řidičů, funkční možná někdy na konci roku.
Prodejci se brání
Petrolejářské společnosti s výjimkou nejlacinějších prodejců nebo čerpacích stanic hypermarketů se zveřejňování cen z jednotlivých pump brání, píšou HN. Například v sousedním Rakousku mají ale prodejci povinnost hlásit každou změnu cen a na zvláštní internetové stránce pak údaje zveřejňuje stát.
Další projekt...
Pro Českou poštu plánovaný web s cenami pohonných hmot nebude prvním projektem, který přímo nesouvisí s jejím hlavním byznysem. V polovině tohoto měsíce například spustí vyhledávač, jehož prostřednictvím mohou firmy za 199 korun měsíčně dostávat informace o nově vypsaných zakázkách podle zvolených kritérií.
koukám, že je to všude, to naše doručovatelka před tím byla šikovnější, stačila obštastnit osamocený pány, a taška klidně stála hodinu u schránek bez dozoru